ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Game Theory for Networks: Third International ICST Conference, GameNets 2012, Vancouver, BC, Canada, May 24-26, 2012, Revised Selected Papers

دانلود کتاب نظریه بازی برای شبکه ها: سومین کنفرانس بین المللی ICST، GameNets 2012، ونکوور، BC، کانادا، 24-26 می 2012، مقالات منتخب اصلاح شده

Game Theory for Networks: Third International ICST Conference, GameNets 2012, Vancouver, BC, Canada, May 24-26, 2012, Revised Selected Papers

مشخصات کتاب

Game Theory for Networks: Third International ICST Conference, GameNets 2012, Vancouver, BC, Canada, May 24-26, 2012, Revised Selected Papers

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , , ,   
سری: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering 105 
ISBN (شابک) : 9783642355813, 9783642355820 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 282 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نظریه بازی برای شبکه ها: سومین کنفرانس بین المللی ICST، GameNets 2012، ونکوور، BC، کانادا، 24-26 می 2012، مقالات منتخب اصلاح شده: هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، تجارت الکترونیک/کسب و کار الکترونیکی، شبکه های ارتباطی کامپیوتری، ذخیره و بازیابی اطلاعات، مدیریت محاسبات و سیستم های اطلاعاتی، احتمالات و آمار در علوم کامپیوتر



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Game Theory for Networks: Third International ICST Conference, GameNets 2012, Vancouver, BC, Canada, May 24-26, 2012, Revised Selected Papers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نظریه بازی برای شبکه ها: سومین کنفرانس بین المللی ICST، GameNets 2012، ونکوور، BC، کانادا، 24-26 می 2012، مقالات منتخب اصلاح شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نظریه بازی برای شبکه ها: سومین کنفرانس بین المللی ICST، GameNets 2012، ونکوور، BC، کانادا، 24-26 می 2012، مقالات منتخب اصلاح شده



این کتاب مجموعه مقالات پس از کنفرانس با داوری کامل سومین کنفرانس بین المللی نظریه بازی برای شبکه ها (GameNets 2012) است که در ونکوور، کانادا، 24 تا 26 می 2012 برگزار شد. 13 مقاله کامل اصلاح شده با دقت از 24 مقاله انتخاب شدند. ارسالی و همراه با 7 مقاله دعوت شده ارائه شده است. این مقالات بر موضوعاتی مانند طراحی مکانیسم، بازی‌های لایه فیزیکی، مکانیسم‌های شبکه، بازی‌های تصادفی و پویا، مدل‌های شبکه نظری بازی، بازی‌های مشارکتی در شبکه‌ها، بازی‌های امنیتی، بازی‌های اشتراک‌گذاری طیف، P2P و شبکه‌های اجتماعی و اقتصاد QoS شبکه تمرکز دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the Third International Conference on Game Theory for Networks (GameNets 2012) held in Vancouver, Canada, May 24-26, 2012. The 13 revised full papers were carefully selected from 24 submissions and are presented together with 7 invited papers. The papers focus on topics such as mechanism design, physical layer games, network mechanisms, stochastic and dynamic games, game-theoretic network models, cooperative games in networks, security games, spectrum sharing games, P2P and social networks and economics of network QoS.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
Achievability of Efficient Satisfaction Equilibria in Self-Configuring Networks....Pages 1-15
A Competitive Rate Allocation Game....Pages 16-30
Convergence Dynamics of Graphical Congestion Games....Pages 31-46
Establishing Network Reputation via Mechanism Design....Pages 47-62
Efficiency Loss in a Cournot Oligopoly with Convex Market Demand....Pages 63-76
A Game Theoretic Optimization of the Multi-channel ALOHA Protocol....Pages 77-87
Game-theoretic Robustness of Many-to-one Networks....Pages 88-98
Hybrid Pursuit-Evasion Game between UAVs and RF Emitters with Controllable Observations: A Hawk-Dove Game....Pages 99-114
Learning Correlated Equilibria in Noncooperative Games with Cluster Structure....Pages 115-124
Marketing Games in Social Commerce....Pages 125-137
Mean Field Stochastic Games with Discrete States and Mixed Players....Pages 138-151
Network Formation Game for Interference Minimization Routing in Cognitive Radio Mesh Networks....Pages 152-162
Noncooperative Games for Autonomous Consumer Load Balancing over Smart Grid....Pages 163-175
Optimal Contract Design for an Efficient Secondary Spectrum Market....Pages 176-191
Primary User Emulation Attack Game in Cognitive Radio Networks: Queuing Aware Dogfight in Spectrum....Pages 192-208
Revenue Maximization in Customer-to-Customer Markets....Pages 209-223
A Stackelberg Game to Optimize the Distribution of Controls in Transportation Networks....Pages 224-235
Stochastic Loss Aversion for Random Medium Access....Pages 236-247
Token-Based Incentive Protocol Design for Online Exchange Systems....Pages 248-258
Towards a Metric for Communication Network Vulnerability to Attacks: A Game Theoretic Approach....Pages 259-274
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران