ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Design Thinking Business Analysis: Business Concept Mapping Applied

دانلود کتاب تفکر طراحی تجزیه و تحلیل تجارت: نقشه برداری مفهوم کسب و کار اعمال شده است

Design Thinking Business Analysis: Business Concept Mapping Applied

مشخصات کتاب

Design Thinking Business Analysis: Business Concept Mapping Applied

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Management for Professionals 
ISBN (شابک) : 9783642328435, 9783642328442 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 134 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تفکر طراحی تجزیه و تحلیل تجارت: نقشه برداری مفهوم کسب و کار اعمال شده است: سیستم های اطلاعات کسب و کار، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت محاسبات و سیستم های اطلاعاتی، داده کاوی و کشف دانش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Design Thinking Business Analysis: Business Concept Mapping Applied به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تفکر طراحی تجزیه و تحلیل تجارت: نقشه برداری مفهوم کسب و کار اعمال شده است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تفکر طراحی تجزیه و تحلیل تجارت: نقشه برداری مفهوم کسب و کار اعمال شده است



​این کتاب متعهد است که مفاهیم \"نقشه مفهوم\" را با رویکرد \"تفکر طراحی\" در زمینه تجزیه و تحلیل کسب و کار پیوند دهد. در حالی که در گذشته توجه زیادی به سمت فرآیند کسب و کار شده است، این کتاب اکنون بر کیفیت و ارزش گذاری اطلاعات، داده های اصلی و مدیریت سلسله مراتبی، اتوماسیون قوانین کسب و کار و معناشناسی کسب و کار به عنوان نمونه هایی برای فرصت های نوآوری تجاری تمرکز دارد. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان «نقشه‌های مفهومی کسب‌وکار» را به عنوان مدل‌های اطلاعاتی برای پارادایم‌های جدید فناوری اطلاعات بیشتر کرد. به نوعی این کتاب تحلیل تجاری را به سمت راه حل هایی که می تواند به عنوان سنتز کسب و کار یا توسعه کسب و کار توصیف شود، بازتعریف و گسترش می دهد. مدل‌سازان کسب‌وکار، تحلیل‌گران و کنترل‌کنندگان، و همچنین معماران اطلاعات سازمانی، از رویکرد مدل‌سازی و طراحی بصری ارائه‌شده در این کتاب بهره‌مند خواهند شد. روش‌های عمل‌گرایانه و چابک ارائه‌شده را می‌توان مستقیماً برای بهبود روشی که سازمان‌ها مفاهیم تجاری و روابطشان را مدیریت می‌کنند، به کار برد.

\"این کتاب کمک بزرگی به جامعه مدیریت اطلاعات است. این کتاب یک پایه نظری را با هم ترکیب می‌کند. روش‌های عملی برای مقابله با مشکلات مهم. این نادر و بسیار مفید است. مدل‌های مفهومی که واقعیت کسب و کار را به طور مؤثری ارتباط می‌دهند، نیاز به درجه‌ای از تخیل خلاق دارند. به این ترتیب، آنها نتایج تجزیه و تحلیل کسب‌وکار را با طراحی ارتباطات ترکیب می‌کنند، همانطور که در این کتاب به طور گسترده توضیح داده شده است. .\"

دکتر مالکوم چیشولم، رئیس AskGet.com Inc.

"درک واقعی الزامات کسب و کار همیشه یک مانع بزرگ در پروژه های هوش تجاری (BI) بوده است. در این کتاب، توماس فریزندال یک تکنیک قدرتمند - نقشه برداری مفهومی کسب و کار - را معرفی می کند که یک ذهنیت مجازی بین کاربران تجاری و تحلیلگران تجاری ایجاد می کند. Frisendal توضیح و نشان می دهد که چگونه این ابزار می تواند نتیجه BI و سایر پروژه های توسعه را بهبود بخشد.\"

وین اکرسون، مدیر اجرایی، انجمن رهبری BI


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

​This book undertakes to marry the concepts of "Concept Mapping" with a "Design Thinking" approach in the context of business analysis. While in the past a lot of attention has been paid to the business process side, this book now focusses information quality and valuation, master data and hierarchy management, business rules automation and business semantics as examples for business innovation opportunities. The book shows how to take "Business Concept Maps" further as information models for new IT paradigms. In a way this books redefines and extends business analysis towards solutions that can be described as business synthesis or business development. Business modellers, analysts and controllers, as well as enterprise information architects, will benefit from the intuitive modelling and designing approach presented in this book. The pragmatic and agile methods presented can be directly applied to improve the way organizations manage their business concepts and their relationships.

"This book is a great contribution to the information management community. It combines a theoretical foundation with practical methods for dealing with important problems. This is rare and very useful. Conceptual models that communicate business reality effectively require some degree of creative imagination. As such, they combine the results of business analysis with communication design, as is extensively covered in this book."

Dr. Malcolm Chisholm, President at AskGet.com Inc.

“Truly understanding business requirements has always been a major stumbling block in business intelligence (BI) projects. In this book, Thomas Frisendal introduces a powerful technique—business concept mapping—that creates a virtual mind-meld between business users and business analysts. Frisendal does a wonderful explaining and demonstrating how this tool can improve the outcome of BI and other development projects ."

Wayne Eckerson, executive director, BI Leadership Forum



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Front Matter....Pages 5-5
Introduction....Pages 1-3
Understanding the Business....Pages 7-13
Design Thinking for Business Analysis....Pages 15-24
Business Analysis Redefined....Pages 25-39
Front Matter....Pages 41-41
Where to Find Meaningful Business Information?....Pages 43-60
How to Do Concept Mapping....Pages 61-80
Front Matter....Pages 81-81
Concept Mapping and the Next Generation IT Paradigms....Pages 83-85
Opportunity: Reliable Business Information and MDM....Pages 87-90
Opportunity: Information Valuation....Pages 91-92
Opportunity: Meaningful Business Intelligence....Pages 93-95
Opportunity: Business Rules Automation....Pages 97-100
Opportunity: Reusable Business Information....Pages 101-106
Opportunity: Open Information Sharing....Pages 107-108
Opportunity: Pull Instead of Push....Pages 109-110
Opportunity: NoSQL and Big Data....Pages 111-112
Think Big, Start Small: Deliver Value to the Business....Pages 113-118
Back Matter....Pages 119-134




نظرات کاربران