ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets: AMEC 2010, Toronto, ON, Canada, May 10, 2010, and TADA 2010, Cambridge, MA, USA, June 7, 2010 Revised Selected Papers

دانلود کتاب تجارت الکترونیکی با واسطه نماینده. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC 2010 ، تورنتو ، ON ، کانادا ، 10 مه 2010 و TADA 2010 ، کمبریج ، MA ، ایالات متحده ، 7 ژوئن 2010 مقاله های منتخب اصلاح شده

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets: AMEC 2010, Toronto, ON, Canada, May 10, 2010, and TADA 2010, Cambridge, MA, USA, June 7, 2010 Revised Selected Papers

مشخصات کتاب

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets: AMEC 2010, Toronto, ON, Canada, May 10, 2010, and TADA 2010, Cambridge, MA, USA, June 7, 2010 Revised Selected Papers

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , , ,   
سری: Lecture Notes in Business Information Processing 118 
ISBN (شابک) : 9783642341991, 9783642342004 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 151 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجارت الکترونیکی با واسطه نماینده. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC 2010 ، تورنتو ، ON ، کانادا ، 10 مه 2010 و TADA 2010 ، کمبریج ، MA ، ایالات متحده ، 7 ژوئن 2010 مقاله های منتخب اصلاح شده: تجارت الکترونیک/کسب و کار الکترونیکی، سیستم های اطلاعات کسب و کار، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، برنامه کامپیوتری. در پردازش داده های اداری، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets: AMEC 2010, Toronto, ON, Canada, May 10, 2010, and TADA 2010, Cambridge, MA, USA, June 7, 2010 Revised Selected Papers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجارت الکترونیکی با واسطه نماینده. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC 2010 ، تورنتو ، ON ، کانادا ، 10 مه 2010 و TADA 2010 ، کمبریج ، MA ، ایالات متحده ، 7 ژوئن 2010 مقاله های منتخب اصلاح شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجارت الکترونیکی با واسطه نماینده. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC 2010 ، تورنتو ، ON ، کانادا ، 10 مه 2010 و TADA 2010 ، کمبریج ، MA ، ایالات متحده ، 7 ژوئن 2010 مقاله های منتخب اصلاح شده



این جلد شامل 9 مقاله کاملاً داوری شده و تجدید نظر شده است که به جزئیات پیشرفت‌های اخیر در تحقیقات در مورد طراحی نمایندگی‌های تجاری و مکانیسم‌های تجارت الکترونیک با واسطه‌ی عامل می‌پردازد. آنها در اصل در دوازدهمین کارگاه بین المللی تجارت الکترونیکی با واسطه نمایندگی (AMEC 2010)، با AAMAS 2010 در تورنتو، کانادا، یا کارگاه 2010 طراحی و تجزیه و تحلیل نماینده تجاری (TADA 2010)، با EC 20 ارائه شدند. ، MA، ایالات متحده آمریکا.

این مقالات موضوعات نوظهور مانند حراج های تبلیغاتی و زنجیره های تامین یا تعاملات بین بازارهای رقیب را بررسی می کنند و الگوریتم های جدید و نتایج نظری دقیقی را ارائه می دهند. تعدادی از آنها نتایج خود را با استفاده از داده‌های واقعی از سایت‌های تجارت الکترونیک بزرگ یا آزمایش‌هایی با تاجران انسانی ارزیابی می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume contains 9 thoroughly refereed and revised papers detailing recent advances in research on designing trading agents and mechanisms for agent-mediated e-commerce. They were originally presented at the 12th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce (AMEC 2010), collocated with AAMAS 2010 in Toronto, Canada, or the 2010 Workshop on Trading Agent Design and Analysis (TADA 2010), collocated with EC 2010 in Cambridge, MA, USA.

The papers examine emerging topics such as ad auctions and supply chains, or the interactions between competing markets, and present novel algorithms and rigorous theoretical results. Several of them evaluate their results using real data from large e-commerce sites or from experiments with human traders.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
Rank and Impression Estimation in a Stylized Model of Ad Auctions....Pages 1-18
Network Effects in Double Auction Markets with Automated Traders....Pages 19-33
Modeling Seller Listing Strategies....Pages 34-46
A Grey-Box Approach to Automated Mechanism Design....Pages 47-61
Flexibly Priced Options: A New Mechanism for Sequential Auctions with Complementary Goods....Pages 62-75
Search Costs as a Means for Improving Market Performance....Pages 76-91
Setting Fees in Competing Double Auction Marketplaces: An Equilibrium Analysis....Pages 92-108
Human Traders across Multiple Markets: Attracting Intra-marginal Traders under Economic Experiments....Pages 109-126
Time Constraints in Mixed Multi-unit Combinatorial Auctions....Pages 127-143
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران