ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب IUTAM Symposium on Non-linear Singularities in Deformation and Flow: Proceedings of the IUTAM Symposium held in Haifa, Israel, 17–21 March 1997

دانلود کتاب سمپوزیوم IUTAM در مورد تکینگی های غیر خطی در تغییر شکل و جریان: مجموعه مقالات سمپوزیوم IUTAM که در حیفا، اسرائیل، 17 تا 21 مارس 1997 برگزار شد.

مشخصات کتاب

IUTAM Symposium on Non-linear Singularities in Deformation and Flow: Proceedings of the IUTAM Symposium held in Haifa, Israel, 17–21 March 1997

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789401059916, 9789401147361 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 365 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب IUTAM Symposium on Non-linear Singularities in Deformation and Flow: Proceedings of the IUTAM Symposium held in Haifa, Israel, 17–21 March 1997 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سمپوزیوم IUTAM در مورد تکینگی های غیر خطی در تغییر شکل و جریان: مجموعه مقالات سمپوزیوم IUTAM که در حیفا، اسرائیل، 17 تا 21 مارس 1997 برگزار شد. نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سمپوزیوم IUTAM در مورد تکینگی های غیر خطی در تغییر شکل و جریان: مجموعه مقالات سمپوزیوم IUTAM که در حیفا، اسرائیل، 17 تا 21 مارس 1997 برگزار شد.



سمپوزیوم IUTAM در مورد "تکینگی های غیر خطی در تعریف و جریان" از 17 تا 21 مارس 1997 در Technion در حیفا، اسرائیل با 70 شرکت کننده از 12 کشور برگزار شد. لایت موتیف این سمپوزیوم دانشمندانی را گرد هم آورد که بر روی زمینه های محلی تحت سلطه تکینگی در شاخه های مختلف مکانیک پیوسته کار می کردند که رفتار سنتی جامد و مایع و همچنین مواد غیرخطی پیچیده تر را پوشش می دهد. غیر خطی ها یا از معادلات سازنده مواد یا از حضور رابط ها یا هر دو ناشی می شوند. کمیته علمی از سخنرانانی دعوت کرد که در 12 جلسه 34 مقاله ارائه کردند. موضوعات پوشش داده شده در سخنرانی ها شامل نوک فیلدهای نزدیک ترک، بریدگی و گوه بود. جریان در اطراف میله ها، گوه ها و مخروط ها. پدیده های سطحی؛ متحرک خطوط تماس در سیستم های چند فازی؛ کاسپ در رابط های سیال و شوک ها و محلی سازی. بین شرکت‌کنندگان توافق کلی وجود داشت که تکینگی‌های ناشی از غیرخطی‌ها، حوزه چالش‌برانگیز و در حال حاضر مهمی از تحقیقات در مکانیک، مهندسی و ریاضیات کاربردی است. ارائه و بحث در طول سمپوزیوم آغازگر مطالعات بیشتر در مورد مشکلات در این زمینه های جالب بود. این جلد شامل 30 مقاله کامل است که پس از سمپوزیوم توسط اساتید ارائه شده و مطابق با استانداردهای نشریات علمی بین المللی بررسی شده است. خوشحالیم که از کمک های کارآمد و خستگی ناپذیر خانم آلیس گودمن و آقای گیدئون واکسمن از دانشکده مهندسی هوافضا در تکنیون قدردانی می کنیم. دیوید دوربان آنتونی پیرسون هیفا کمبریج آوریل 1998 نهم کمیته علمی بین المللی سی. اتکینسون (بریتانیا) جی. آی. بارنبلات (ایالات متحده آمریکا) H. -c.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران