دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: دین ویرایش: 1 نویسندگان: Tzemah L. Yoreh سری: Beihefte zur Zeitschrift für die alttestamentliche Wissenschaft 402 ISBN (شابک) : 3110221675, 9783110221671 ناشر: De Gruyter سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 307 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The First Book of God به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اولین کتاب خدا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نویسنده در این کتاب به بررسی کامل منبع الوهیستیک پنجآموزشی، وحدت ساختاری و رابطه آن با منبع یهویی میپردازد. نتیجهگیریهای او بهطور قابلتوجهی با پارادایم پذیرفتهشده به روشهای زیر متفاوت است: 1) برخلاف نظرات دانشمندان فعلی، فرض بر این است که E اولین منبع پنجآموزشی پایهای است و پیش از عملکرد J.J بهعنوان اولین ویرایشگر تکمیلی E است - بسیار زیاد. همانطور که F. M. Cross، در میان دیگران، تصحیح P از J را تصور کرد. 2) نام \"Elohim\" منحصراً توسط منبع الوهیم حتی پس از خروج 3 استفاده می شود در حالی که آیات خروج 3 که نام یهوه را آشکار می کند را می توان نشان داد. اضافات بعدی باشد. 3) این مطالعه به جای منبع پراکنده توصیف شده توسط محققان، وحدت ادبی E.
In this book the author thoroughly examines the pentateuchal elohistic source, its structural unity and its relationship to the yahwistic source. His conclusions differ considerably from the accepted paradigm in the following ways: 1) In contrast to current scholarly opinions, it is assumed that E is the first basic pentateuchal source and that it predates J. J functions as E´s first supplementary redactor - much as F. M. Cross, among others, conceived of P´s redaction of J. 2) The name "Elohim" is used exclusively by the elohistic source even after Exodus 3 while the verses in Exodus 3 revealing Yahweh´s name can be shown to be later additions. 3) Instead of the fragmentary source described by scholars, this study demonstrates the literary unity of E.