ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ernst Mach’s Vienna 1895–1930: Or Phenomenalism as Philosophy of Science

دانلود کتاب وین 1895-1930 ارنست ماخ: یا پدیدارگرایی به مثابه فلسفه علم

Ernst Mach’s Vienna 1895–1930: Or Phenomenalism as Philosophy of Science

مشخصات کتاب

Ernst Mach’s Vienna 1895–1930: Or Phenomenalism as Philosophy of Science

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , ,   
سری: Boston Studies in the Philosophy of Science 218 
ISBN (شابک) : 9789048157525, 9789401596909 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 354 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 19 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب وین 1895-1930 ارنست ماخ: یا پدیدارگرایی به مثابه فلسفه علم: فلسفه علم، معرفت شناسی، تاریخ، تاریخ و مبانی فلسفی فیزیک، فلسفه کلاسیک



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Ernst Mach’s Vienna 1895–1930: Or Phenomenalism as Philosophy of Science به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب وین 1895-1930 ارنست ماخ: یا پدیدارگرایی به مثابه فلسفه علم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب وین 1895-1930 ارنست ماخ: یا پدیدارگرایی به مثابه فلسفه علم



راهنمای بخش 1. Prolegomena 2. طرح زندگینامه 3. Epistemology 4. کتاب درسی هستی شناسی 1. PROLEGOMENA در حالی که هم فیلسوفان و هم مورخان تقریباً همیشه عاشق حقیقت و جستجوی حقیقت هستند و هر دو اغلب تحقیقات گسترده ای انجام می دهند، تفاوت های قابل توجهی وجود دارد. چه زمانی مورخان درباره تاریخ فلسفه می نویسند و چه زمانی فیلسوفان درباره آن می نویسند. فیلسوفان اغلب با مقوله‌ها و علایق برگرفته از زمان حال یا حداقل از گذشته نزدیک به گذشته می‌نگرند، اما بسیاری از مورخان، به‌ویژه آنهایی که پژوهش را به خاطر خود دوست دارند، سعی می‌کنند از منظری به گذشته نگاه کنند. دوره یا حتی قبل از آن هر دو گروه به دنبال ریشه هستند، اما آنها را با لنزها و پیش فرض های متفاوتی می بینند. این پیش‌گفتار اضافه شده است تا برخی از فیلسوفان را برای آنچه که امیدواریم خفیف‌ترین شوک‌ها باشد، آماده کند، تا تاریخ فلسفه را به گونه‌ای ببینند که آنچه اخیراً یا جدیدترین است را به عنوان بهترین تلقی نمی‌کند، اما متن ایده‌ها را برای آن دوست دارد. به خاطر خود، زمینه ای که می تواند برای علاقه ها و ناپسندهای معاصر بسیار بیگانه باشد. مطمئناً، ما مورخان می‌توانیم به راحتی خودمان را مانند فیلسوفان فریب دهیم، اما در مورد چیزهای مختلف این کار را می‌کنیم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Section Guide 1. Prolegomena 2. Biographical Sketch 3. Epistemology 4. Textbook Ontology 1. PROLEGOMENA While both philosophers and historians almost always love truth and the search for truth, and both often carry out extensive research, there can be noticeable differences when historians write about the history of philosophy and when philosophers write about it. Philosophers often look at the past with categories and interests taken from the present or at the least from the recent past, but many historians, especially those who love research for its own sake, will try to look at the past from a perspective either from that period or from even earlier. Both camps look for roots, but view them with different lenses and presupposi tions. This prolegomena has been added to prepare some philosophers for what will hopefully only be the mildest of shocks, for seeing the history of philosophy in a way which does not treat what is recent or latest as best, but which loves the context of ideas for its own sake, a context which can be very foreign to contemporary likes and dislikes. To be sure, we historians can deceive ourselves as easily as philosophers, but we tend to do so about different things.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Introduction....Pages 1-27
Friedrich Adler....Pages 29-59
Philipp Frank....Pages 61-83
Erwin Schrödinger....Pages 85-104
Otto Neurath 1913–1915....Pages 105-122
Von Hayek, Bergmann, and Mayerhöfer....Pages 123-138
Wittgenstein’s Machist Sources....Pages 139-158
Carnap’s Machist “Phase”....Pages 159-186
Musil between Mach and Stumpf....Pages 187-209
Husserl VS. Jerusalem....Pages 211-235
Alois Höfler — Polymath....Pages 237-276
The University of Vienna Philosophical Society....Pages 277-314
Back Matter....Pages 315-350




نظرات کاربران