ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advances in LES of Complex Flows: Proceedings of the Euromech Colloquium 412, held in Munich, Germany 4–6 October 2000

دانلود کتاب پیشرفت در LES of Complex Flows: Proceedings of Euromech Colloquium 412، برگزار شده در مونیخ، آلمان 4 تا 6 اکتبر 2000

Advances in LES of Complex Flows: Proceedings of the Euromech Colloquium 412, held in Munich, Germany 4–6 October 2000

مشخصات کتاب

Advances in LES of Complex Flows: Proceedings of the Euromech Colloquium 412, held in Munich, Germany 4–6 October 2000

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Fluid Mechanics and Its Applications 65 
ISBN (شابک) : 9781402004865, 9780306483837 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 379 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 31 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب پیشرفت در LES of Complex Flows: Proceedings of Euromech Colloquium 412، برگزار شده در مونیخ، آلمان 4 تا 6 اکتبر 2000: دینامیک سیالات مهندسی، شبیه سازی و مدل سازی، فیزیک پیوسته کلاسیک



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Advances in LES of Complex Flows: Proceedings of the Euromech Colloquium 412, held in Munich, Germany 4–6 October 2000 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیشرفت در LES of Complex Flows: Proceedings of Euromech Colloquium 412، برگزار شده در مونیخ، آلمان 4 تا 6 اکتبر 2000 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیشرفت در LES of Complex Flows: Proceedings of Euromech Colloquium 412، برگزار شده در مونیخ، آلمان 4 تا 6 اکتبر 2000



مقالات بر روی پیشرفت‌های جدید در زمینه شبیه‌سازی گردابی‌های بزرگ جریان‌های پیچیده تمرکز دارند و با موضوعات: مدل‌سازی و تحلیل مقیاس‌های زیرشبکه، مسائل عددی در شبکه‌های دکارتی LES برای هندسه‌های پیچیده، منحنی‌خطی و غیر مرتبط هستند. شبکه های ساختار یافته برای هندسه های پیچیده کوپلینگ DES و RANS-LES، گردابه های بیدار هواپیما، احتراق و مگنتوهیدرودینامیک.

پیشرفت نه تنها در درک و مدل‌سازی پویایی مقیاس‌های حل‌نشده، بلکه در طراحی ابزارهایی که از آلوده شدن پیش‌بینی‌های LES با خطاهای گسسته‌سازی جلوگیری می‌کند، حاصل شده است. همچنین پیشرفت در استفاده از مختصات دکارتی و منحنی خطی برای محاسبه جریان در داخل و اطراف هندسه های پیچیده و در زمینه LES با شبکه های بدون ساختار گزارش شده است. فصلی به تکنیک شبیه‌سازی گردابی جدا شده و دستاوردهای اخیر آن و به تکنیک امیدوارکننده جفت کردن راه‌حل‌های RANS و LES به منظور فشار دادن محدودیت تعداد رینولدز مبتنی بر وضوح LES با تفکیک دیوار به مقادیر بالاتر اختصاص داده شده است.

پیچیدگی ناشی از مکانیسم های فیزیکی دو فصل آخر را به هم پیوند می دهد. نشان داده شده است که LES ابزاری برای تجزیه و تحلیل فیزیک گرداب های بیدار هواپیما در هنگام فرود و برخاست. درک کامل آن پیش نیازی برای پیش‌بینی قابل اعتماد فاصله بین هواپیماهای فرود متوالی است. نشان داده شده است که مدل‌سازی احتراق زیرشبکه برای LES جریان‌های واکنش‌دهنده تک‌فاز و دو فاز، پتانسیل مقابله با سینتیک‌های نرخ محدود را در جریان‌های عدد رینولدز بالا موتورهای توربین گازی در مقیاس کامل دارد. میدان‌های مغناطیسی نوسانی با اطمینان بیشتری توسط LES پیش‌بینی می‌شوند که از مدل‌های انتشار تانسور به جای مدل‌های گرادیان انتشار استفاده می‌شود. یک نتیجه دلگرم کننده در زمینه کنترل تلاطم توسط میدان های مغناطیسی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The articles focus on new developments in the field of large-eddy simulation of complex flows and are related to the topics: modelling and analysis of subgrid scales, numerical issues in LES cartesian grids for complex geometries, curvilinear and non-structured grids for complex geometries. DES and RANS-LES coupling, aircraft wake vortices, combustion and magnetohydrodynamics.

Progress has been made not only in understanding and modelling the dynamics of unresolved scales, but also in designing means that prevent the contamination of LES predictions by discretization errors. Progress is reported as well on the use of cartesian and curvilinear coordinates to compute flow in and around complex geometries and in the field of LES with unstructured grids. A chapter is dedicated to the detached-eddy simulation technique and its recent achievements and to the promising technique of coupling RANS and LES solutions in order to push the resolution-based Reynolds number limit of wall-resolving LES to higher values.

Complexity due to physical mechanisms links the last two chapters. It is shown that LES constitutes the tool to analyse the physics of aircraft wake vortices during landing and takeoff. Its thorough understanding is a prerequisite for reliable predictions of the distance between consecutive landing airplanes. Subgrid combustion modelling for LES of single and two-phase reacting flows is demonstrated to have the potential to deal with finite-rate kinetics in high Reynolds number flows of full-scale gas turbine engines. Fluctuating magnetic fields are more reliably predicted by LES when tensor-diffusivity rather than gradient-diffusion models are used. An encouraging result in the context of turbulence control by magnetic fields.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxii
On the Physical Effects of Variable Filtering lengths and times in LES....Pages 3-11
How Can We Make LES to Fulfill Its Promise?....Pages 13-32
The Approximate Deconvolution Model for Compressible Flows: Isotropic Turbulence and Shock-Boundary-Layer Interaction....Pages 33-47
A New Mixed Model Based on the Velocity Structure Function....Pages 49-64
On the Effect of Coherent Structures on Grid/Subgrid-Scale Interactions in Plane Jets: The Transition and Far Field Regions....Pages 65-80
Phase-Error Reduction in Large-Eddy Simulation Using a Compact Scheme....Pages 83-98
DNS and LES of Turbulent Backward-Facing Step Flow Using 2ND-and 4TH-Order Discretization....Pages 99-114
Parallel Multi-Domain Large-Eddy Simulation of the Flow Over a Backward-Facing Step at RE=5100....Pages 115-130
LES of Flow around a Circular Cylinder at a Subcritical Reynolds Number with Cartesian Grids....Pages 133-150
A Numerical Wind Tunnel Experiment....Pages 151-162
Towards Large Eddy Simulation of Complex Flows....Pages 165-183
Structured and Non-Structured Large Eddy Simulations of the Ahmed Reference Model....Pages 185-198
Large Eddy Simulation of Fluid Flow and Heat Transfer around a Matrix of Cubes, using Unstructured Grids....Pages 199-216
Large Eddy Simulation for Flow Analysis in a Centrifugal Pump Impeller....Pages 217-232
Detached-Eddy Simulation, 1997–2000....Pages 235-237
Physical and Numerical Upgrades in the Detached-Eddy Simulation of Complex Turbulent Flows....Pages 239-254
Detached and Large Eddy Simulation of Airfoil Flow on Semi-Structured Grids....Pages 255-272
A Multidomain/Multiresolution Method with Application to Rans-Les Coupling....Pages 273-290
Aircraft Wake Vortex Evolution and Decay in Idealized and Real Environments: Methodologies, Benefits and Limitations....Pages 293-309
Vles of Aircraft Wake Vortices in a Turbulent Atmosphere: A Study of Decay....Pages 311-326
Subgrid Combustion Modeling for LES of Single and two-Phase Reacting Flows....Pages 329-351
Experimental Study of the Filtered Progress Variable Approach for LES of Premixed Combustion....Pages 353-366
Three-Dimensional Large-Eddy Simulation of Decaying Magnetohydrodynamic Turbulence....Pages 367-378




نظرات کاربران