دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Andreas Kemper (auth.)
سری: Contributions to Management Science
ISBN (شابک) : 379082366X, 9783790823677
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 309
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارزیابی اثرات شبکه در بازارهای نرم افزار: رویکرد شبکه های پیچیده: مالی / بانکداری، تحقیق در عملیات/نظریه تصمیم گیری، فیزیک آماری، سیستم های دینامیکی و پیچیدگی، مالی کمی، اقتصاد مالی
در صورت تبدیل فایل کتاب Valuation of Network Effects in Software Markets: A Complex Networks Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ارزیابی اثرات شبکه در بازارهای نرم افزار: رویکرد شبکه های پیچیده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پایگاه مشتری یک محرک ارزش مهم برای شرکت های نرم افزاری است و پیش بینی قابل اعتماد توسعه آن برای تصمیم گیری های سرمایه گذاری اساسی است. یک ویژگی خاص در بازارهای نرم افزار این است که تصمیم خرید یک فرد اغلب تحت تأثیر انتخاب های دیگر کاربران قرار می گیرد. اگرچه چنین اثرات شبکه مشتری مشهود است، ارزیابی کمی آنها با رویکردهای مرسوم گریزان است. این کتاب با توسعه روشهایی برای اندازهگیری اثرات شبکه و پیامدهای آنها برای ارزشگذاری در بازارهای نرمافزار، به بستن این شکاف کمک میکند. بر اساس تئوری شبکه های پیچیده، کتاب نشان می دهد که چنین فرآیندهای انتشار به شدت به ویژگی های ساختاری شبکه های مشتری بستگی دارد. علاوه بر این، نشان میدهد که چنین بینشهایی کمکی به بهبود کیفیت ارزشگذاری در بازارهای نرمافزاری هستند. اما پیامدهای این تحقیق شامل جنبههای اجتماعی و سیاسی نیز میشود، زیرا میتوان از آنها برای جلوگیری از شکستهای شرکتی در همه بازارهای اثر شبکه استفاده کرد.
The customer base is an important value driver of software companies and a reliable prediction of its development is fundamental for investment decisions. A particularity in software markets is that an individual’s purchasing decision is often influenced by other users’ choices. Although such customer network effects are evident, their quantitative assessment remain elusive with conventional approaches. This book contributes to closing this gap by developing methods for measuring network effects and their implications for valuation in software markets. Based on the theory of complex networks the book reveals that such diffusion processes highly depend on structural properties of customer networks. Moreover, it depicts that such insights are contributions to improve the quality of valuations in software markets. But the implications of this research also comprise social and political aspects as they can be applied in order to prevent corporate failures in all network effect markets.
Front Matter....Pages i-xvii
Front Matter....Pages 1-1
Background and Motivation....Pages 3-11
Front Matter....Pages 14-14
Investment and Company Valuation....Pages 15-28
Modern Software Markets....Pages 29-41
Reconsideration of Valuation in Software Markets....Pages 43-63
Front Matter....Pages 66-66
Network Economics in Software Markets....Pages 67-84
Customer-Equity Valuation in Software Markets....Pages 85-96
Adoption and Diffusion Models for Software Markets....Pages 97-113
Network Effects Valuation Framework For Software Markets....Pages 115-130
Reconsideration of Network Effects in Software Markets....Pages 131-132
Front Matter....Pages 134-134
Complex Networks Theory....Pages 135-157
Complex Networks Adoption and Diffusion Simulator....Pages 159-177
Complex Networks Analysis of Customer Networks....Pages 179-222
Complex Networks Framework for Valuation in Software Markets....Pages 223-241
Reconsideration of Complex Customer Networks in Software Markets....Pages 243-244
Front Matter....Pages 246-246
Summary of Findings....Pages 247-253
Implications of Results....Pages 255-275
Research Limitations....Pages 277-279
Research Outlook....Pages 281-285
Executive Summary....Pages 287-288
Back Matter....Pages 289-309