ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Building a Validity Argument for a Listening Test of Academic Proficiency

دانلود کتاب ایجاد یک استدلال اعتبار برای آزمون گوش دادن مهارت تحصیلی

Building a Validity Argument for a Listening Test of Academic Proficiency

مشخصات کتاب

Building a Validity Argument for a Listening Test of Academic Proficiency

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1443848638, 9781443848633 
ناشر: Cambridge Scholars Publishing 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 333 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Building a Validity Argument for a Listening Test of Academic Proficiency به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایجاد یک استدلال اعتبار برای آزمون گوش دادن مهارت تحصیلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایجاد یک استدلال اعتبار برای آزمون گوش دادن مهارت تحصیلی

در طول سالها، رویکردهای مختلفی برای اعتبار سنجی در تحقیقات ارزیابی روانشناختی و آموزشی پدیدار شده است که می توان آنها را به رویکردهای سنتی و رویکردهای مدرن طبقه بندی کرد. رویکردهای سنتی اعتبار را به عنوان یک مفهوم چند جزئی شامل، به عنوان مثال، محتوا، سازه، و اعتبار پیش بینی می دانند، در حالی که رویکردهای مدرن آن را به عنوان یک مفهوم واحد که از طریق استدلال ارزیابی می شود، مفهوم سازی می کنند. این کتاب با تکیه بر رویکرد مدرن، یک استدلال اعتباری برای نمونه آزمون شنیداری سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) ایجاد می کند. این کتاب بینش هایی را در مورد مهارت های فرعی گوش دادن که آزمون درگیر می کند، ابعاد روان سنجی آزمون، متغیرهایی که پارامترهای دشواری آیتم ها را پیش بینی می کنند، سوگیری در سن، ملیت، تجربه آزمون، و جنسیت، و همچنین شواهد پیش بینی مرجع ارائه می کند. اعتبار. تکنیک‌های مختلفی از جمله مدل راش و مدل‌سازی معادلات ساختاری برای پاسخ به سؤالات تحقیق و ایجاد چارچوب استدلال اعتبار استفاده می‌شوند. این استدلال یافته‌های مرتبط با موضوع را در یک درمان منسجم از اعتبار آزمون شنیداری سازماندهی می‌کند. این کتاب اولین درمان استدلال اعتبار و ابزارهای تحلیلی مرتبط را در یک جلد ارائه می‌کند و ابزارهای تحلیل روان‌سنجی/آماری را در چارچوب استدلال اعتبار ترسیم می‌کند. همچنین مرور ادبیات گسترده ای از درک شنیداری، اعتبارسنجی و مدل سازی روانسنجی ارائه می دهد و هر دو روش را برای توسعه و اعتبار سنجی ابزارهای خودارزیابی و رویکردهای جدید برای بهبود کیفیت ارزیابی زبان پیشنهاد می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Over the years, various approaches to validation have emerged in psychological and educational assessment research, which can be classified into traditional approaches and modern approaches. Traditional approaches view validity as a multicomponential concept including, for example, content, construct, and predictive validity, while modern approaches conceptualize it as a unitary concept evaluated through argumentation. Drawing on the modern approach, this book builds a validity argument for an International English Language Testing System (IELTS) listening test sample. The book provides some insights into the listening sub-skills that the test engages, the psychometric dimensionality of the test, variables that predict item difficulty parameters, bias across age, nationality, test experience, and gender, as well as predictive-referenced evidence of validity. A variety of techniques including the Rasch model and structural equation modelling are used to answer the research questions and to build a validity argument framework; this argument organizes the thematically related findings into a coherent treatment of the validity of the listening test. The book presents the first treatment of validity argument and related analytical tools in one volume and maps the psychometric/statistical analysis tools onto the validity argument framework. It also provides an extensive literature review of listening comprehension, validation, and psychometric modeling and proposes both methods for developing and validating self-assessment instruments and novel approaches to improving the quality of language assessments.



فهرست مطالب

TABLE OF CONTENTS
LIST OF TABLES
LIST OF FIGURES
ACKNOWLEDGEMENTS
SUMMARY
CHAPTER ONE
CHAPTER TWO
CHAPTER THREE
CHAPTER FOUR
CHAPTER FIVE
CHAPTER SIX
CHAPTER SEVEN
REFERENCES
APPENDIX A
APPENDIX B
APPENDIX C
APPENDIX D
INDEX




نظرات کاربران