دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Mariusz Marczak
سری:
ISBN (شابک) : 1443851434, 9781443851435
ناشر: Cambridge Scholars Publishing
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 377
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 6 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Communication and Information Technology in (Intercultural) Language Teaching به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش زبان (بین فرهنگی). نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
موضوع این کتاب با روندهای جاری آموزش زبان های خارجی در سراسر جهان مطابقت دارد. از یک سو، به مفهوم و اجرای آموزش زبان بین فرهنگی می پردازد. از سوی دیگر، شرایطی را تجزیه و تحلیل می کند که در آن فناوری اطلاعات و ارتباطات ممکن است در کلاس درس EFL معاصر مورد استفاده قرار گیرد. هم آموزش بین فرهنگی و هم یادگیری زبان به کمک رایانه (CALL) توسط اسناد آموزشی ملی/بین المللی در اروپا، ایالات متحده آمریکا و آسیا ترویج شده و توسط سازمان های بین المللی از جمله شورای اروپا و یونسکو تأیید شده است. این کتاب تلاشی پیشگام در ایجاد نقش ICT در آموزش زبان و فرهنگ انگلیسی در سیستم آموزشی لهستان است. با این حال، ابزارهای تحقیقاتی مورد استفاده در هر دو ماژول تحقیقاتی برای سایر سیستمهای آموزشی در سراسر جهان قابل اجرا هستند، در حالی که نتایج بهدستآمده پیامدهایی برای آموزش زبان بینفرهنگی و کامپیوتری در زمینههای بینالمللی دارد. نتایج تحقیق ارائه شده در این کتاب، طیف وسیعی از مسائل مربوط به استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس زبان های خارجی را برای حرفه گسترده EFL برجسته می کند. آنها همچنین معیارهایی را برای نویسندگان مواد، طراحان نرمافزار و معلمان زبان انگلیسی ارائه میکنند تا مؤلفه بینفرهنگی نرمافزار CALL را ارزیابی کنند.
The topic of this book is in congruence with the current trends in foreign language education worldwide. On the one hand, it tackles the concept and implementation of intercultural language teaching; on the other, it analyses the circumstances in which information and communication technology may be utilised in the contemporary EFL classroom. Both intercultural teaching and Computer Assisted Language Learning (CALL) have been promoted by national/international educational documents in Europe, the USA and Asia, and endorsed by international organisations, including the Council of Europe and UNESCO. This book constitutes a pioneering attempt at establishing the role of ICT in English language and culture teaching within the Polish education system. However, the research instruments used within both research modules are applicable to other education systems worldwide, while the results obtained have implications for intercultural and computer-assisted language education in international contexts. The research results presented in the book highlight to the broad EFL profession a wide range of issues relating to the use of ICT in the foreign language classroom. They also offer materials writers, software designers and EFL teachers criteria with which to evaluate the intercultural component of CALL software.
TABLE OF CONTENTS LIST OF FIGURES LIST OF TABLES ACKNOWLEDGEMENTS INTRODUCTION CHAPTER ONE CHAPTER TWO CHAPTER THREE CHAPTER FOUR CHAPTER FIVE CHAPTER SIX CHAPTER SEVEN APPENDICES BIBLIOGRAPHY INDEX