ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Communication and Information Technology in (Intercultural) Language Teaching

دانلود کتاب ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش زبان (بین فرهنگی).

Communication and Information Technology in (Intercultural) Language Teaching

مشخصات کتاب

Communication and Information Technology in (Intercultural) Language Teaching

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1443851434, 9781443851435 
ناشر: Cambridge Scholars Publishing 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 377 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Communication and Information Technology in (Intercultural) Language Teaching به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش زبان (بین فرهنگی). نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش زبان (بین فرهنگی).

موضوع این کتاب با روندهای جاری آموزش زبان های خارجی در سراسر جهان مطابقت دارد. از یک سو، به مفهوم و اجرای آموزش زبان بین فرهنگی می پردازد. از سوی دیگر، شرایطی را تجزیه و تحلیل می کند که در آن فناوری اطلاعات و ارتباطات ممکن است در کلاس درس EFL معاصر مورد استفاده قرار گیرد. هم آموزش بین فرهنگی و هم یادگیری زبان به کمک رایانه (CALL) توسط اسناد آموزشی ملی/بین المللی در اروپا، ایالات متحده آمریکا و آسیا ترویج شده و توسط سازمان های بین المللی از جمله شورای اروپا و یونسکو تأیید شده است. این کتاب تلاشی پیشگام در ایجاد نقش ICT در آموزش زبان و فرهنگ انگلیسی در سیستم آموزشی لهستان است. با این حال، ابزارهای تحقیقاتی مورد استفاده در هر دو ماژول تحقیقاتی برای سایر سیستم‌های آموزشی در سراسر جهان قابل اجرا هستند، در حالی که نتایج به‌دست‌آمده پیامدهایی برای آموزش زبان بین‌فرهنگی و کامپیوتری در زمینه‌های بین‌المللی دارد. نتایج تحقیق ارائه شده در این کتاب، طیف وسیعی از مسائل مربوط به استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس زبان های خارجی را برای حرفه گسترده EFL برجسته می کند. آنها همچنین معیارهایی را برای نویسندگان مواد، طراحان نرم‌افزار و معلمان زبان انگلیسی ارائه می‌کنند تا مؤلفه بین‌فرهنگی نرم‌افزار CALL را ارزیابی کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The topic of this book is in congruence with the current trends in foreign language education worldwide. On the one hand, it tackles the concept and implementation of intercultural language teaching; on the other, it analyses the circumstances in which information and communication technology may be utilised in the contemporary EFL classroom. Both intercultural teaching and Computer Assisted Language Learning (CALL) have been promoted by national/international educational documents in Europe, the USA and Asia, and endorsed by international organisations, including the Council of Europe and UNESCO. This book constitutes a pioneering attempt at establishing the role of ICT in English language and culture teaching within the Polish education system. However, the research instruments used within both research modules are applicable to other education systems worldwide, while the results obtained have implications for intercultural and computer-assisted language education in international contexts. The research results presented in the book highlight to the broad EFL profession a wide range of issues relating to the use of ICT in the foreign language classroom. They also offer materials writers, software designers and EFL teachers criteria with which to evaluate the intercultural component of CALL software.



فهرست مطالب

TABLE OF CONTENTS
LIST OF FIGURES
LIST OF TABLES
ACKNOWLEDGEMENTS
INTRODUCTION
CHAPTER ONE
CHAPTER TWO
CHAPTER THREE
CHAPTER FOUR
CHAPTER FIVE
CHAPTER SIX
CHAPTER SEVEN
APPENDICES
BIBLIOGRAPHY
INDEX




نظرات کاربران