ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Writing Workshop Teachers Guide to Multimodal Composition (K–5)

دانلود کتاب راهنمای معلمان کارگاه نوشتن برای ترکیب چندوجهی (K-5)

The Writing Workshop Teachers Guide to Multimodal Composition (K–5)

مشخصات کتاب

The Writing Workshop Teachers Guide to Multimodal Composition (K–5)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781032078267, 9781032107660 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2022 
تعداد صفحات: 177 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب The Writing Workshop Teachers Guide to Multimodal Composition (K–5) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای معلمان کارگاه نوشتن برای ترکیب چندوجهی (K-5) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای معلمان کارگاه نوشتن برای ترکیب چندوجهی (K-5)

ترکیب چندوجهی راهی معنادار و انتقادی برای دانش‌آموزان است تا داستان‌های خود را بیان کنند، استدلال‌های خوبی ارائه کنند و تخصص خود را در دنیای امروز به اشتراک بگذارند. در این منبع مفید، نویسنده، معلم و نویسنده پرفروش، آنجلا استاکمن، اهمیت ایجاد یک تلاش چندوجهی نوشتن در کارگاه‌های K-5 را با ارائه نگاهی به کلاس‌هایی که در آن تدریس می‌کند، نشان می‌دهد. فصل‌ها به چیستی ترکیب چندوجهی، نحوه قرار دادن آن در یک کارگاه نویسندگی که پاسخگوی نیازهای منحصر به فرد نویسندگان است، نحوه مدیریت برنامه درسی و ارزیابی و نحوه برنامه‌ریزی آموزش می‌پردازد. ضمیمه ها ابزارها و منابع ملموسی را ارائه می دهند که به شما کمک می کند این کار را در کلاس درس خود اجرا و حفظ کنید. این کتاب برای معلمان کلاس های K-5، مربیان سوادآموزی و رهبران برنامه درسی ایده آل است، این کتاب به شما و دانش آموزانتان کمک می کند تا دوباره تصور کنید که یک کارگاه زمانی که نویسندگان درون آن بسیار بیشتر از کلمات نوشته شده تولید می کنند، چه می تواند باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Multimodal composition is a meaningful and critical way for students to tell their stories, make good arguments, and share their expertise in today’s world. In this helpful resource, writer, teacher, and best-selling author Angela Stockman illustrates the importance of making writing a multimodal endeavor in K-5 workshops by providing peeks into the classrooms she teaches within. Chapters address what multimodal composition is, how to situate it in a writing workshop that is responsive to the unique needs of writers, how to handle curriculum design and assessment, and how to plan instruction. The appendices offer tangible tools and resources that will help you implement and sustain this work in your own classroom. Ideal for teachers of grades K-5, literacy coaches, and curriculum leaders, this book will help you and your students reimagine what a workshop can be when the writers within it produce far more than written words.



فهرست مطالب

Cover
Half Title
Series
Title
Copyright
Table of Contents
Preface
Introduction: Why It's Time for Workshop to Go Multimodal
	What's Print Privilege?
	Why Do We Do This?
	It Begins With You
	Who I Learn From
	How This Book Is Organized
	My Intended Audience
	Who Am I?
Part 1: What Is Multimodal Composition?
	1 What's Multimodal Composition?
		Defining Multimodal Composition
		Compositions—and Humans—Made Whole
		Workshop Is Everlasting
		Sixty Second Reflection
	2 The Multimodal Writing Workshop
		A Peek into a Make Writing Studio
		Familiar Territory
		Essential Workshop Elements that Stand the Test of Time
		So, What Makes a Multimodal Writing Workshop Different?
		Four Ways to Situate Multimodal Composition Inside of Your Current Writing Workshop
		Begin with Identity Work
		A Peek Inside a Make Writing Studio Session
		Grow Your Curricular Toolkit
		Prepare to Document Your Learning, and Invite Writers to Do the Same
		Confer with Careful Intention
		Sixty Second Reflection
Part 2: How Do We Create Multimodal Writing Workshops?
	3 A Blueprint for the Multimodal Writing Workshop
		Learning the Language of Leaves
		Defining Your Workshop's Load-bearing Walls
		Creating Learning Experiences that Deepen Self-Awareness
		Building Trusting Relationships
		A Peek Inside My Practice
		Creating an Environment that Sustains Diverse Writers Through Diverse Processes
		Instructional Support that Prepares Writers to Produce Real Things for Real Audiences that Appreciate Them
		Sixty Second Reflection
	4 Curriculum Design
		Defining the Ways We Create Curriculum
		The Essential Elements of a High Quality Curriculum Design Experience
		ACT: The Learning for Transfer Mental Model
		Situating Standards Within the Frame
		Hanging It All Together
		Sixty Second Reflection
	5 Assessing Multimodal Processes and Products
		Curriculum, Assessment, and Instruction Work Hand-in-Hand
		A Peek into My Documentation Process
		Documenting to Do Less Harm
		Grading and Reporting
		And What About Report Cards?
		Framing Better Feedback
		Sixty Second Reflection
Part 3: How Do We Teach Multimodal Composition?
	6 Mentor Texts, Planning, and the Essential Elements of a Multimodal Composition
		The Essential Elements of a Multimodal Composition
		Analyzing Multimodal Mentor Texts
		Differentiated Investigations of a Form
		The Designer's Notebook
		How Experienced Writers and Designers Build Prototypes
		Making the Writing Process Multimodal for Inexperienced Writers
		Sixty Second Reflection
	7 Pitches, Prototypes, and Feedback
		Emphasis
		Contrast
		Color
		Organization
		Alignment
		Proximity
		Considering Design Choices in Mentor Texts
		Pitching to Peer Review
		Sixty Second Reflection
	8 Launching a Multimodal Composition into the World
		Helping Our Youngest Writers Create Things for Authentic Purposes
		Helping More Experienced Writers and Designers Launch Their Work
		Timing the Launch
		Reflecting to Learn
		Publication Outlets for Writers of All Ages
		Sixty Second Reflection
Appendix A: Planning Tools
	Andrea Schaber's Story
	Feedback Structures, Protocols, and Frames for Writers and Designers
	Five Ways to Explore Identity with Young Writers and Designers
Appendix B: Tools for Writers
	Mentor Text Sources and Tools for Young Writers and Designers
	Multimodal Mentor Texts
	Publishing Opportunities for Young Writers and Designers
	Starter Sets




نظرات کاربران