ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Creating a Public: People and Press in Meiji Japan

دانلود کتاب ایجاد یک جامعه: مردم و مطبوعات در Meiji ژاپن

Creating a Public: People and Press in Meiji Japan

مشخصات کتاب

Creating a Public: People and Press in Meiji Japan

دسته بندی: فرهنگی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0824818822, 9780824818821 
ناشر: University of Hawaii Press 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 584 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ایجاد یک جامعه: مردم و مطبوعات در Meiji ژاپن: مطالعات فرهنگی، تاریخ فرهنگی، تاریخ فرهنگی ژاپن



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Creating a Public: People and Press in Meiji Japan به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایجاد یک جامعه: مردم و مطبوعات در Meiji ژاپن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایجاد یک جامعه: مردم و مطبوعات در Meiji ژاپن

"هیچ موسسه ای بیشتر از مطبوعات دوره میجی (1912-1868) برای ایجاد یک شهروند مدرن انجام نداد. - هم با تصویر تازه اش از جهان و هم با احساس تغییر مکان خود در آن جهان. ایجاد یک عمومی اولین تاریخ جامع مطبوعات اولیه روزنامه ژاپن است که در بیش از نیم قرن به زبان انگلیسی منتشر شد. با تکیه بر دهه ها تحقیق. در مقالات و سرمقاله‌های روزنامه‌ها، خاطرات و مقالات روزنامه‌نگاران، اسناد دولتی و تحلیل‌های مطبوعاتی، داستان مطبوعات روزنامه ژاپن از آغاز نخبه‌گرایانه‌اش درست قبل از سقوط رژیم توکوگاوا تا سال‌هایی که به عنوان شکل‌دهنده یک نظام سیاسی جدید دهه 1880 تا ظهور آن به عنوان یک رسانه ملی گرایانه، اغلب پر شور و در اوایل قرن بیستم. مطالعه مقالات، رویکردهای در حال تغییر آنها به تیراژ، اخبار و تبلیغات، و شخصیت سردبیران اصلی آنها. همچنین تعامل بین نهادهای نخبه ژاپن و طبقات کارگر شهری در حال رشد آن را از منظری کاملاً جدید - از دیدگاه مطبوعات - بررسی می کند. آنچه ظاهر می‌شود، تبدیل مردم عادی ژاپن (مینشو) از سوژه‌های ناآگاه و بی‌ارتباط به شهروندان فعال در فرآیند سیاسی ملی است - عمومی مدرن. برعکس، مینشو شروع به ایفای نقش تعیین کننده در زنده تر کردن، پر شورتر و تاثیرگذاری روزنامه های ژاپن کرد. همانطور که هافمن در مقدمه خود می گوید: "روزنامه ها مردم را به شهروند تبدیل کردند؛ مردم روزنامه ها را به رسانه های جمعی تبدیل کردند." مهم برای مطالعه رسانه های جمعی در سراسر جهان: تضاد بین مسئولیت اجتماعی و تجاری سازی، نقش مطبوعات در تحریک توسعه ملی، تأثیر متقابل بین سلیقه خوانندگان و اصول سردبیران، تأثیر احساسات گرایی بر زندگی اجتماعی و سیاسی ملی. . هافمن این مسائل را در زمینه ای مقایسه ای مطرح می کند و مطبوعات میجی را به سیستم های مطبوعاتی آمریکایی و ژاپنی در نقاط توسعه مشابه مرتبط می کند. با پوشش گسترده ای که از نقش مطبوعات در مدرن سازی ژاپن دارد، ایجاد یک عمومی برای دانشجویان رسانه های جمعی به طور کلی و همچنین متخصصان تاریخ ژاپن بسیار مورد توجه خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"No institution did more to create a modern citizenry than the newspaper press of the Meiji period (1868-1912). Here was a collection of highly diverse, private voices that provided increasing numbers of readers - many millions by the end of the period - with both its fresh picture of the world and a changing sense of its own place in that world. Creating a Public is the first comprehensive history of Japan's early newspaper press to appear in English in more than half a century. Drawing on decades of research in newspaper articles and editorials, journalists' memoirs and essays, government documents and press analyses, it tells the story of Japan's newspaper press from its elitist beginnings just before the fall of the Tokugawa regime through its years as a shaper of a new political system in the 1880s to its emergence as a nationalistic, often sensational, medium early in the twentieth century. More than an institutional study, this work not only traces the evolution of the press' leading papers, their changing approaches to circulation, news, and advertising, and the personalities of their leading editors; it also examines the interplay between Japan's elite institutions and its rising urban working classes from a wholly new perspective - that of the press. What emerges is the transformation of Japan's commoners (minshu) from uninformed, disconnected subjects to active citizens in the national political process - a modern public. Conversely, minshu begin to play a decisive role in making Japan's newspapers livelier, more sensational, and more influential. As Huffman states in his Introduction: "The newspapers turned the people into citizens; the people turned the papers into mass media."" "In addition to providing new perspectives on Meiji society and political life, Creating a Public addresses themes important to the study of mass media around the world: the conflict between social responsibility and commercialization, the role of the press in spurring national development, the interplay between readers' tastes and editors' principles, the impact of sensationalism on national social and political life. Huffman raises these issues in a comparative context, relating the Meiji press to American and Japanese press systems at similar points of development. With its broad coverage of the press' role in modernizing Japan, Creating a Public will be of great interest to students of mass media in general as well as specialists of Japanese history."





نظرات کاربران