ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب eGods: Faith versus Fantasy in Computer Gaming

دانلود کتاب eGods: ایمان در مقابل فانتزی در بازی کامپیوتری

eGods: Faith versus Fantasy in Computer Gaming

مشخصات کتاب

eGods: Faith versus Fantasy in Computer Gaming

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0199935831, 9780199935833 
ناشر: Oxford University Press, USA 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 334 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب eGods: Faith versus Fantasy in Computer Gaming به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب eGods: ایمان در مقابل فانتزی در بازی کامپیوتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب eGods: ایمان در مقابل فانتزی در بازی کامپیوتری

چه رابطه ای بین مذهب و بازی های نقش آفرینی آنلاین چند نفره وجود دارد؟ آیا این گونه بازی‌ها صرفاً نوعی انحراف سکولار از اعمال مذهبی سنتی هستند، یا در واقع مسیری متفاوت به امر مقدس ارائه می‌دهند؟ در eGods، یک محقق برجسته در مطالعه دنیای بازی های مجازی، نگاهی عمیق به مذاهب فانتزی 41 بازی می اندازد و به نتایج شگفت انگیزی می رسد. ویلیام سیمز باینبریج تمام جنبه های ابعاد مذهبی دنیای بازی را بررسی می کند: تمرکز بر فضاهای مقدس. شیوع سحر و جادو؛ پرورش اخلاق قبیله ای از طریق دین و قوانین برنامه ریزی شده در بازی. ظهور فرقه‌ها و سیستم‌های اعتقادی در دنیای بازی (و این که چگونه با فرقه‌ها در دنیای واقعی ارتباط دارد). غلبه شرک; و البته اینکه چگونه ادیان دنیای بازی مرگ را به تصویر می کشند. از آنجایی که آواتارها چندتایی و جاودانه هستند، مرگ در بیشتر بازی ها تنها یک شکست جزئی است. با این وجود، بسیاری از اکشن ها در برخی از دنیای بازی ها بر موضوع مرگ و میر و ماهیت مشکل ساز رستاخیز متمرکز است. Bainbridge با بررسی EverQuest II، Lord of the Rings Online، Rift، World of Warcraft، Star Wars: The Old Republic و بسیاری دیگر، ادعا می کند که جهان های بازی دیدگاه جدیدی را در مورد جستجوی انسان ارائه می دهند، دیدگاهی که هنرها را ترکیب می کند و جنبه های بسیاری را شبیه سازی می کند. زندگی واقعی، و روایت های معناداری در مورد دستیابی به اهداف با غلبه بر موانع ارائه می دهد. در واقع، Bainbridge پیشنهاد می‌کند که چنین بازی‌هایی ما را به آن شب‌های باستانی اطراف آتش بازمی‌گردانند، زمانی که سایه‌ها سوسو می‌زدند و تصور هیولاهایی که توسط داستان‌گو در جنگل کمین کرده بودند، آسان بود. با این استدلال که جهان‌های بازی یک مدل منحنی از دین اولیه را دوباره معرفی می‌کنند، جایی که امروزه مانند زمان‌های قدیم ایمان از فانتزی جدایی‌ناپذیر است، eGods نشان می‌دهد که چگونه جدیدترین فناوری سکولار ما را به منشأ دین بازمی‌گرداند تا بتوانیم \"به جایی که شروع کرده‌ایم و بدانیم برسیم. مکان برای اولین بار.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

What is the relationship between religion and multi-player online roleplaying games? Are such games simply a secular distraction from traditional religious practices, or do they in fact offer a different route to the sacred? In eGods, a leading scholar in the study of virtual gameworlds takes an in-depth look at the fantasy religions of 41 games and arrives at some surprising conclusions. William Sims Bainbridge investigates all aspects of the gameworlds' religious dimensions: the focus on sacred spaces; the prevalence of magic; the fostering of a tribal morality by both religion and rules programmed into the game; the rise of cults and belief systems within the gameworlds (and how this relates to cults in the real world); the predominance of polytheism; and, of course, how gameworld religions depict death. As avatars are multiple and immortal, death is merely a minor setback in most games. Nevertheless, much of the action in some gameworlds centers on the issue of mortality and the problematic nature of resurrection. Examining EverQuest II, Lord of the Rings Online, Rift, World of Warcraft, Star Wars: The Old Republic, and many others, Bainbridge contends that gameworlds offer a new perspective on the human quest, one that combines the arts, simulates many aspects of real life, and provides meaningful narratives about achieving goals by overcoming obstacles. Indeed, Bainbridge suggests that such games take us back to those ancient nights around the fire, when shadows flickered and it was easy to imagine the monsters conjured by the storyteller lurking in the forest. Arguing that gameworlds reintroduce a curvilinear model of early religion, where today as in ancient times faith is inseparable from fantasy, eGods shows how the newest secular technology returns us to the very origins of religion so that we might "arrive where we started and know the place for the first time."





نظرات کاربران