دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Alexi Venneri
سری:
ISBN (شابک) : 0471722308, 9780471722304
ناشر: John Wiley & Sons
سال نشر: 2005
تعداد صفحات: 205
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Balls! : 6 rules for winning today's business game (brave, authentic, loud, lovable & spunky!) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب توپ ها! : 6 قانون برای برنده شدن در بازی های تجاری امروز (شجاع، معتبر، پر سر و صدا، دوست داشتنی و تندخو!) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
شجاع، معتبر، پر سر و صدا، دوست داشتنی، و بدجنس! کلیدهای رشد پایدار و موفقیت کسب و کار. کسبوکارهای کوچک و متوسط آمریکا با چالشهای منحصربهفردی مواجه میشوند که برای دستیابی به اهداف بلندمدت تجاری که توسط شرکتهای بزرگتر به دست میآیند، تلاش میکنند. توپ ها! نشان میدهد که شرکتهای موفق از قوانین خاصی پیروی میکنند و شش ویژگی اساسی را نشان میدهند: آنها شجاع، معتبر، پر سر و صدا، دوستداشتنی و بداخلاق هستند. یک علامت تعجب برای "این کار را همین الان انجام بده، قبل از اینکه شخص دیگری انجام دهد" اضافه کنید. و این به معنای توپ است! چیزی که همه مشاغل در حال رشد برای موفقیت واقعی به آن نیاز دارند. نوشته شده توسط یک مدیر جوان در یکی از سریعترین کسب و کارهای کوچک آمریکایی، Balls! موفقیت کسب و کار را از منظری کاملاً پرشور و خلاقانه می نگرد و ایده ها و تاکتیک های تازه ای را ارائه می دهد که هر رهبر تجاری در هر صنعتی فوراً مفید خواهد بود. الکسی ونری (سیاتل، WA) مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات در Who's Calling، یکی از سریعترین شرکتهای در حال رشد در آمریکا است. او به عنوان کارمند شماره 13 به شرکت پیوست و شاهد افزایش آن به بیش از 300 کارمند بود. او همچنین مدیر سابق سیاتل مارینرز است که تمام بازاریابی و روابط با هواداران این تیم را مدیریت می کرد. حرفه حرفه ای او همچنین شامل مدیریت فروش، برنامه ریزی رویداد، آموزش و بازاریابی برای شرکت ها در ایالات متحده و کانادا است.
Brave, Authentic, Loud, Lovable, and Spunky! The keys to sustained business growth and success. America's small and midsized businesses face unique challenges as they struggle to reach the kind of long-term business goals achieved by larger companies. Balls! shows that successful firms follow certain rules and display six essential traits-they are brave, authentic, loud, lovable, and spunky. Add an exclamation mark for "Do It Right Now Before Someone Else Does!" and that spells Balls!-something all growing businesses need in order to truly succeed. Written by a young executive at one of America's fastest growing small businesses, Balls! looks at business success from a decidedly exuberant and creative perspective, bringing fresh ideas and tactics that any business leader, in any industry, will find immediately useful. Alexi Venneri (Seattle, WA) is Chief Marketing and Communications Officer at Who's Calling, one of the fastest growing companies in America. She joined the firm as employee number 13 and has witnessed it grow to over 300 employees. She is also the former director for the Seattle Mariners who managed all ballpark marketing and fan relations for the team. Her professional career also includes sales management, event planning, training, and marketing for companies in both the U.S. and Canada.
Balls! 6 Rules for Winning Todays Business Game......Page 1
Under the Cover......Page 12
Foreword......Page 14
Before the Book......Page 20
Snag the Ideas!......Page 24
Rule 1 - B is for Brave\r......Page 28
Rule 2 - A is for Authentic\r......Page 58
Rule 3 - L is for Loud\r......Page 88
Rule 4 - L is for Lovable\r......Page 114
Rule 5 - S is for Spunky\r......Page 150
Rule 6 - ! is for Go!......Page 178
Notes......Page 189
Acknowledgments......Page 196
Index......Page 198