ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Business Process Technology: A Unified View on Business Processes, Workflows and Enterprise Applications

دانلود کتاب فناوری فرآیند تجارت: یک نمای واحد در مورد فرآیندهای تجاری ، گردش کار و برنامه های سازمانی

Business Process Technology: A Unified View on Business Processes, Workflows and Enterprise Applications

مشخصات کتاب

Business Process Technology: A Unified View on Business Processes, Workflows and Enterprise Applications

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642015885, 3642015883 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 309 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فناوری فرآیند تجارت: یک نمای واحد در مورد فرآیندهای تجاری ، گردش کار و برنامه های سازمانی: سیستم‌های اطلاعات چندرسانه‌ای، ارتباطات ورودی/خروجی و داده‌ها، شبکه‌های ارتباطی کامپیوتری، مهندسی نرم‌افزار/برنامه‌نویسی و سیستم‌های عامل، تکنیک‌های برنامه‌نویسی، زبان‌های برنامه‌نویسی، کامپایلرها، مترجمان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Business Process Technology: A Unified View on Business Processes, Workflows and Enterprise Applications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فناوری فرآیند تجارت: یک نمای واحد در مورد فرآیندهای تجاری ، گردش کار و برنامه های سازمانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فناوری فرآیند تجارت: یک نمای واحد در مورد فرآیندهای تجاری ، گردش کار و برنامه های سازمانی



در حال حاضر ابزارها و تکنیک های زیادی برای تعیین و پیاده سازی فرآیندهای کسب و کار می بینیم. مشکل این است که هنوز شکاف ها و تنش هایی بین رشته های مختلف مورد نیاز برای بهبود اجرای فرآیند کسب و کار و بهبود در شرکت ها وجود دارد. مدل‌سازی فرآیند کسب‌وکار، اجرای گردش کار و برنامه‌نویسی کاربردی نمونه‌هایی از رشته‌هایی هستند که توسط جوامع مختلف میزبانی می‌شوند و جدا از یکدیگر پدیدار شده‌اند. به ویژه، در سطح تجزیه و تحلیل سیستم، مفاهیم هنوز به طور کامل توضیح داده نشده اند.

بنابراین، متخصصان بارها و بارها با سؤالات مشابهی در پروژه های فرآیند تجاری ملموس مواجه می شوند: از کدام مکانیسم تجزیه استفاده کنیم؟ چه کسی دانه بندی صحیح را برای فعالیت های فرآیند کسب و کار پیدا کند؟ کدام فن‌آوری پیاده‌سازی در یک موقعیت معین بهینه است؟

این کتاب به نظام‌بندی این رشته می‌پردازد. روش کتاب صراحتاً تحلیل تطبیقی ​​ابزارها و تکنیک‌های موجود نیست - اگرچه بررسی ابزارهای موجود مهم‌ترین منبع برای ملاحظات کتاب است. در عوض، این کتاب سعی می‌کند با بحث در مورد گزینه‌های جایگزین، چشم‌اندازی از منطق و مفاهیم در فرآیندهای کسب‌وکار را ارائه دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Currently, we see a lot of tools and techniques for specifying and implementing business processes. The problem is that there are still gaps and tensions between the different disciplines needed to improve business process execution and improvement in enterprises. Business process modeling, workflow execution and application programming are examples of disciplines that are hosted by different communities and emerged separately from each other. In particular, at the system analysis level concepts are not yet fully elaborated.

Therefore, practitioners are faced again and again with similar questions in concrete business process projects: which decomposition mechanism to use? Who to find the correct granularity for business process activities? Which implementing technology is the optimal one in a given situation?

This book approaches a systematization of the field. The method of the book is explicitly not a comparative analysis of existing tools and techniques – albeit the review of existing tools is a most important source for the considerations in the book. Rather, the book tries to provide a landscape of rationales and concepts in business processes with a discussion of alternatives.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVII
Introduction....Pages 1-9
Business Process Excellence....Pages 11-43
Research Opportunities in Business Process Technology....Pages 45-74
Semantics of Business Process Models....Pages 75-117
Decomposing Business Processes....Pages 119-160
Structured Business Process Specification....Pages 161-194
Workflow Technology and Human-Computer Interaction....Pages 195-219
Service-Oriented Architecture....Pages 221-241
Conclusion....Pages 243-272
Back Matter....Pages 273-306




نظرات کاربران