ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Practical Rendering and Computation with Direct3D 11

دانلود کتاب ارائه عملی و محاسبه با Direct3D 11

Practical Rendering and Computation with Direct3D 11

مشخصات کتاب

Practical Rendering and Computation with Direct3D 11

دسته بندی: برنامه نويسي
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1568817207, 9781568817200 
ناشر: A K Peters/CRC Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 637 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 40 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارائه عملی و محاسبه با Direct3D 11: کتابخانه، ادبیات کامپیوتر، DirectX



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Practical Rendering and Computation with Direct3D 11 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارائه عملی و محاسبه با Direct3D 11 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارائه عملی و محاسبه با Direct3D 11

برنامه نویسی حرفه ای گرافیک سه بعدی تحت ویندوز 8 در سی پلاس پلاس با استفاده از فناوری DirectX3D 11 در نظر گرفته شده است. قابلیت های کامپوننت Direct3D برای رندر گرافیکی سه بعدی، تکسچرینگ اجسام، کار با نورپردازی، سایه زن رأس و پیکسل و ... فاش شده است.مواد به زبان انگلیسی ارائه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Рассмотрено профессиональное программирование трехмерной графики под Windows 8 на языке C++ с использованием технологии DirectX3D 11 . Раскрыты возможности компонента Direct3D по выводу трехмерной графики, текстурированию объектов, работе с освещением, вершинными и пиксельными шейдерами и др. Материал изложен на английском языке.





نظرات کاربران