دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Clare-Marie Karat, Jan O Blom, John Karat سری: Kluwer international series on HCI, v. 5 ISBN (شابک) : 1402021488, 9781402021480 ناشر: Kluwer Academic سال نشر: 2004 تعداد صفحات: 361 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 9 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Designing personalized user experiences in eCommerce به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طراحی تجربه کاربری شخصی سازی شده در تجارت الکترونیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
چگونه تجارب کاربری شخصی سازی شده ای را طراحی می کنید که مشتریان یک سایت تجارت الکترونیکی را به وجد می آورد و ارزش ایجاد می کند؟ شخصیسازی تجربه کاربری با کیفیت بالا را تضمین نمیکند: تجربه کاربری شخصیسازیشده بهترین شانس موفقیت را دارد اگر با استفاده از مجموعهای از بهترین شیوهها در HCI ایجاد شود. در این کتاب 35 متخصص از دانشگاه، صنعت و دولت بر روی مسائل طراحی وب سایت های شخصی تمرکز می کنند. موضوعات از طراحی و ارزیابی رابط های کاربری و ابزار تا معماری اطلاعات و برنامه نویسی کامپیوتری مرتبط با وب سایت های تجاری را شامل می شود. این کتاب چهار حوزه اصلی را پوشش میدهد: - چارچوبهای نظری، مفهومی و معماری شخصیسازی، - تحقیق در مورد طراحی و ارزیابی تجربیات شخصیسازی شده کاربر در حوزههای مختلف، - رویکردهای شخصیسازی از طریق سیستمهای توصیهکننده، - درسهای آموختهشده و سوالات تحقیقاتی آینده. این کتاب ابزار ارزشمندی برای کمک به خواننده برای درک طیف وسیعی از عواملی است که در طراحی و ایجاد یک تجربه کاربری شخصی سازی شده باید در نظر گرفته شود. نویسندگان هر یک از فصلها، احتمالات را شناسایی کرده و به خواننده درباره مسائلی که میتوان در ابتدای یک پروژه به آنها پرداخت، با گرفتن یک نمای بزرگ از طراحی رابطهای کاربری شخصیسازی شده، هشدار داد. برای هر کسی که در زمینه HCI، معماری اطلاعات یا تجارت الکترونیک کار یا تحصیل می کند، این کتاب پایه محکمی از دانش را فراهم می کند و برای چالش های پیش رو آماده می شود.
How do you design personalized user experiences that delight and provide value to the customers of an eCommerce site? Personalization does not guarantee high quality user experience: a personalized user experience has the best chance of success if it is developed using a set of best practices in HCI. In this book 35 experts from academia, industry and government focus on issues in the design of personalized web sites. The topics range from the design and evaluation of user interfaces and tools to information architecture and computer programming related to commercial web sites. The book covers four main areas: -Theoretical, Conceptual, and Architectural Frameworks of Personalization, -Research on the Design and Evaluation of Personalized User Experiences in Different Domains, -Approaches to personalization Through Recommender Systems, -Lessons Learned and Future Research Questions. This book will be a valuable tool in helping the reader to understand the range of factors to take into consideration in designing and building a personalized user experience. The authors of each of the chapters identify possibilities and alert the reader to issues that can be addressed in the beginning of a project by taking a 'big picture' view of designing personalized user interfaces. For anyone working or studying in the field of HCI, information architecture or eCommerce, this book will provide a solid foundation of knowledge and prepare for the challenges ahead.