دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: حمل و نقل ویرایش: نویسندگان: C.M. Taylor (Eds.) سری: Tribology Series 26 ISBN (شابک) : 9780444897558, 0444897550 ناشر: Elsevier سال نشر: 1993 تعداد صفحات: 311 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تریبولوژی موتور: حمل و نقل، موتورهای احتراق داخلی (ICE)، قابلیت اطمینان موتورهای احتراق داخلی
در صورت تبدیل فایل کتاب Engine Tribology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تریبولوژی موتور نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
انتظارات مشتریان و رقابت بینالمللی، تولیدکنندگان خودرو و خودروهای تجاری را ملزم به تولید محصولات کارآمدتر و تمیزتر در زمانهای چرخه محصول کوتاهتر میکند. توجه به تریبولوژی موتور نقش مهمی در کمک به دستیابی به این اهداف دارد. حوزههای خاص مورد علاقه میان رشتهای عبارتند از: تأثیرات طراحی بر مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانهای. مواد جدید (سرامیک، فولاد، پوشش، روان کننده، مواد افزودنی)؛ روان کننده های ویسکوزیته کم؛ و موتورهای رد حرارت کم (آدیاباتیک). این جلد مروری دقیق و جاری در مورد برخی از ویژگی های اساسی تریبولوژی به ویژه مرتبط با موتورهای احتراق داخلی مانند: تجزیه و تحلیل روغن کاری مربوط به یاتاقان های ساده، نظریه تماس هرتزی و روانکاری الاستو هیدرودینامیک مرتبط با بادامک ها و پیروان ارائه می دهد. و اصطکاک و سایش در یک زمینه کلی. چندین فصل به بررسی بلبرینگ موتور، قطار سوپاپ، (بادامک ها و پیروان) و مجموعه های پیستون می پردازد. برای هر عنصر ماشین یک مقدمه پسزمینه با تفاسیر طراحی و در نظر گرفتن پیشرفتهای آینده دنبال میشود. موضوع مهم مواد، جامدات و روان کننده ها در فصول پایانی مورد توجه قرار گرفته است.
Customer expectations and international competition are obliging car and commercial vehicle manufacturers to produce more efficient and cleaner products in shorter product cycle times. The consideration of Engine Tribology has a leading role to play in helping to achieve these goals. Specific areas of interdisciplinary interest include: design influences on fuel economy and emissions; new materials (ceramics, steels, coatings, lubricants, additives); low viscosity lubricants; and low heat rejection (adiabatic) engines.This volume gives a detailed and current review on some basic features of tribology particularly associated with internal combustion engines such as: lubrication analysis relevant to plain bearings, Hertzian contact theory and elastohydrodynamic lubrication associated with cams and followers and friction and wear in a general context. Several chapters examine engine bearings, valve trains, (cams and followers) and piston assemblies. For each machine element a background introduction is followed by design interpretations and a consideration of future developments. The important topic of materials, solids and lubricants is focused upon in the concluding chapters.The work will be of interest to engineers and researchers in the automobile, automotive products, petroleum and associated industries
Content:
Advisory Board
Page ii
Edited by
Page iii
Copyright page
Page iv
Preface
Pages v-vi
C.M. Taylor
Short Journal Bearing Lubrication Theory Original Research Article
Pages 1-14
D.A. Jones
Elastohydrodynamic Lubrication Theory Original Research Article
Pages 15-50
D.A. Jones
Dry and boundary lubricated sliding friction and wear for engine component materials Original Research Article
Pages 51-74
T.H.C. Childs
Lubrication Regimes and the Internal Combustion Engine Original Research Article
Pages 75-87
C.M. Taylor
Engine Bearings: Background and Lubrication Analysis Original Research Article
Pages 89-112
C.M. Taylor
Engine bearing design: Design studies, wider aspects and future developments Original Research Article
Pages 113-157
F.A. Martin
Valve Train - CAM and Follower: Background and Lubrication Analysis Original Research Article
Pages 159-181
C.M. Taylor
Valve Trains — Design Studies, Wider Aspects and Future Developments Original Research Article
Pages 183-211
Guangrui Zhu
Piston Assemblies; Background and Lubrication Analysis Original Research Article
Pages 213-240
D Dowson
Analysis of the Piston Assembly, Bore Distortion and Future Developments Original Research Article
Pages 241-270
R.J. Chittenden, M. Priest
Solid Materials Original Research Article
Pages 271-286
K. Holmes
Engine lubricants Original Research Article
Pages 287-301
J.C. Bell