ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fundamentals of probability and statistics for engineers

دانلود کتاب مبانی احتمال و آمار مهندسین

Fundamentals of probability and statistics for engineers

مشخصات کتاب

Fundamentals of probability and statistics for engineers

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0470868155, 9780470868157 
ناشر: Wiley  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 389 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب Fundamentals of probability and statistics for engineers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی احتمال و آمار مهندسین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی احتمال و آمار مهندسین

این کتاب درسی با سایرین در این زمینه تفاوت دارد زیرا با توجه به دانش آموزان و نیازهای آنها بسیار تهیه شده است و در طی سالیان دراز در کلاس درس آزمایش شده است. این یک "کتاب یادگیرنده" واقعی است که برای دانش آموزانی ساخته شده است که به درک عمیق تری از احتمالات و آمار نیاز دارند. این مبانی موضوع را همراه با مفاهیم مدل‌سازی احتمالی و فرآیند انتخاب مدل، تأیید و تحلیل ارائه می‌کند. علاوه بر این، گنجاندن بیش از 100 مثال و 200 تمرین (با دقت انتخاب شده از طیف گسترده ای از موضوعات)، همراه با راه حل راه حل برای مربیان، به این معنی است که این متن برای دانشجویان و اساتید در طیف وسیعی از رشته های مهندسی ارزش واقعی دارد. ویژگی های کلیدی: مبانی احتمال و آمار را به همراه برنامه های کاربردی مربوطه ارائه می دهد. مفهوم مدل‌سازی احتمالی و فرآیند انتخاب، تأیید و تحلیل مدل را توضیح می‌دهد. تعاریف و قضایا با دقت بیان شده اند و موضوعات به دقت مورد بررسی قرار می گیرند. شامل یک فصل در مورد تجزیه و تحلیل رگرسیون. طراحی آزمایش ها را پوشش می دهد. حل مسئله عملی را در سراسر کتاب با مثال‌ها و تمرین‌های متعددی که به طور هدفمند از رشته‌های مهندسی مختلف انتخاب شده‌اند، نشان می‌دهد. شامل یک راهنمای راه حل آنلاین همراه برای مربیان است که شامل راه حل های کامل گام به گام برای همه مشکلات است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This textbook differs from others in the field in that it has been prepared very much with students and their needs in mind, having been classroom tested over many years. It is a true “learner’s book” made for students who require a deeper understanding of probability and statistics. It presents the fundamentals of the subject along with concepts of probabilistic modelling, and the process of model selection, verification and analysis. Furthermore, the inclusion of more than 100 examples and 200 exercises (carefully selected from a wide range of topics), along with a solutions manual for instructors, means that this text is of real value to students and lecturers across a range of engineering disciplines. Key features: Presents the fundamentals in probability and statistics along with relevant applications. Explains the concept of probabilistic modelling and the process of model selection, verification and analysis. Definitions and theorems are carefully stated and topics rigorously treated. Includes a chapter on regression analysis. Covers design of experiments. Demonstrates practical problem solving throughout the book with numerous examples and exercises purposely selected from a variety of engineering fields. Includes an accompanying online Solutions Manual for instructors containing complete step-by-step solutions to all problems.





نظرات کاربران