ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Gesprächsführung in der Sozialen Arbeit: Grundlagen und Gestaltungshilfen

دانلود کتاب مکالمه در کارهای اجتماعی: مبانی و کمکهای طراحی

Gesprächsführung in der Sozialen Arbeit: Grundlagen und Gestaltungshilfen

مشخصات کتاب

Gesprächsführung in der Sozialen Arbeit: Grundlagen und Gestaltungshilfen

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری: SpringerLink : Bücher 
ISBN (شابک) : 353118573X, 9783531191188 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 236 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مکالمه در کارهای اجتماعی: مبانی و کمکهای طراحی: مددکاری اجتماعی، روش شناسی علوم اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Gesprächsführung in der Sozialen Arbeit: Grundlagen und Gestaltungshilfen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مکالمه در کارهای اجتماعی: مبانی و کمکهای طراحی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مکالمه در کارهای اجتماعی: مبانی و کمکهای طراحی



مشغله های روانی اجتماعی با نسبت بالاتر از متوسط ​​ارتباطات اجتماعی در فعالیت های حرفه ای مشخص می شوند. فرآیندهای کمک تنها از طریق ارتباط موفق مؤثر می شوند و مکالمه شایسته کلید اقدام حرفه ای موفق است. متخصصان مددکاری اجتماعی اغلب در شرایط چالش برانگیز گفتگو می کنند: در کار مشتری، ارتباط روزمره فرآیندهای کمک، موقعیت های پیچیده مشتری، موقعیت های غیرارادی، خطرناک یا بحرانی از جمله چالش هایی هستند. اما همچنین برای همکاری با متخصصان و سایر بازیگران در فرآیندهای کمک، و همچنین برای مسائل سازمانی و آموزشی، اغلب شرایطی وجود دارد که مکالمات را سخت می کند.

کتاب درسی مکالمه حرفه ای را به عنوان شکل اجتماعی-ارتباطی درک می کند. کنش روشمند در کار اجتماعی - و نه به عنوان یک روش بحث جداگانه. این دانش پایه را می دهد و کار روی نگرش های شخصی و حرفه ای را تشویق می کند. آماده سازی، تعدیل و ارزیابی اشکال مهم مکالمه در زندگی کاری روزمره را معرفی می کند، که برای آن کمک های طراحی عملی برای مکالمات ارائه می دهد.

آموزش و کمک کار برای آموزش مهارت های مکالمه علاوه بر کتاب درسی به صورت آنلاین در دسترس است.< /p>

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Psychosoziale Berufe sind gekennzeichnet durch überdurchschnittlich hohe Anteile an sozialer Kommunikation im beruflichen Handeln. Hilfeprozesse werden nur durch gelingende Kommunikation wirksam und kompetente Gesprächsführung wird so zum Schlüssel für erfolgreiches berufliches Handeln. Fachkräfte der Sozialen Arbeit führen Gespräche oft unter herausfordernden Bedingungen: In der Klientenarbeit sind die Alltagsnähe von Hilfeprozessen, komplexe Mandatslagen, Unfreiwilligkeit, Gefährdungs- oder Krisensituationen solche Herausforderungen. Aber auch für die Kooperation mit Fachkräften und weiteren Akteuren in Hilfeprozessen, sowie für Organisations- und Ausbildungsbelange stellen sich häufig Bedingungen, die Gespräche anforderungsreich machen.

Das Lehrbuch versteht professionelle Gesprächsführung als die sozialkommunikative Form methodischen Handelns in der Sozialen Arbeit – und nicht als isolierte Gesprächsmethodik. Es vermittelt Grundlagenwissen und regt zur Arbeit an persönlich-beruflichen Haltungen an. Es führt in die Vorbereitung, Moderation und Evaluation bedeutsamer Gesprächsformen im Berufsalltag ein, zu denen es praxisnahe Gestaltungshilfen für Gespräche anbietet.

Lern- und Arbeitshilfen für das Training der Gesprächskompetenz stehen zusätzlich zum Lehrbuch online zur Verfügung.


فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-12
Einleitung....Pages 13-19
Front Matter....Pages 21-21
Grundbegriffe....Pages 23-50
Menschenbild, Handlungstheorie und Grundhaltungen....Pages 51-62
Front Matter....Pages 63-63
Die Gesprächsstruktur – Situationsbedingungen und Anforderungen analysieren....Pages 65-71
Der Gesprächsprozess – Gesprächsphasen gestalten....Pages 73-78
Vor- und Nachbereitung von Gesprächen....Pages 79-95
Methodische Ansätze zur Gesprächsführung....Pages 97-135
Front Matter....Pages 137-139
Gespräche im Hilfeprozess....Pages 141-171
Gespräche im Kontext der Organisation....Pages 173-197
Herausfordernde Gesprächsformen in Klientenarbeit und Organisation....Pages 199-238
Back Matter....Pages 239-248




نظرات کاربران