ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Geometric Algebra for Computer Graphics

دانلود کتاب جبر هندسی برای گرافیک رایانه

Geometric Algebra for Computer Graphics

مشخصات کتاب

Geometric Algebra for Computer Graphics

دسته بندی: هندسه و توپولوژی
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1846289963, 9781846289972 
ناشر: Springer-Verlag London 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 258 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جبر هندسی برای گرافیک رایانه: گرافیک کامپیوتری، هندسه جبری، کاربردهای ریاضی در علوم کامپیوتر، هندسه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Geometric Algebra for Computer Graphics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جبر هندسی برای گرافیک رایانه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جبر هندسی برای گرافیک رایانه



از زمان اختراع، جبر هندسی در شاخه‌های مختلف فیزیک مانند کیهان‌شناسی و الکترودینامیک به کار رفته است و اکنون توسط جامعه گرافیک رایانه‌ای که در آن راه‌های جدیدی برای حل مسائل هندسی ارائه می‌دهد، مورد استقبال قرار گرفته است. بیش از دو هزار سال طول کشید تا این جبر کشف شود، که از یک نماد ساده و ثابت برای توصیف بردارها و محصولات آنها استفاده می کند.

جان وینس (نویسنده پرفروش تعدادی از کتاب ها). کتاب‌هایی از جمله «هندسه برای گرافیک رایانه‌ای» و «تحلیل برداری برای گرافیک رایانه‌ای») به این موضوع جدید به سبک همیشگی تکرار نشدنی خود می‌پردازد و مقدمه‌ای در دسترس و بسیار خواندنی ارائه می‌دهد.

پنج فصل اول جبرهای اعداد حقیقی، اعداد مختلط، بردارها و رباعی ها و بدیهیات مرتبط با آنها را همراه با قراردادهای هندسی به کار رفته در هندسه تحلیلی بررسی می کند. جان وینس علاوه بر قرار دادن جبر هندسی در بافت تاریخی آن، فصل هایی را در مورد حاصلضرب بیرونی گراسمن و حاصلضرب هندسی کلیفورد ارائه می دهد و به دنبال آن استفاده از جبر هندسی برای بازتاب ها، چرخش ها، خطوط، صفحه ها و تقاطع آنها. مدل منسجم همچنین پوشش داده شده است، جایی که یک فضای 5 بعدی مینکوفسکی یک پلت فرم غیرعادی برای یکسان سازی تبدیل های مرتبط با فضای اقلیدسی سه بعدی فراهم می کند.

پر از نمونه های واضح و تصاویر مفید فراوان، این کتاب فشرده مقدمه ای عالی برای جبر هندسی برای گرافیک کامپیوتری ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Since its invention, geometric algebra has been applied to various branches of physics such as cosmology and electrodynamics, and is now being embraced by the computer graphics community where it is providing new ways of solving geometric problems. It took over two thousand years to discover this algebra, which uses a simple and consistent notation to describe vectors and their products.

John Vince (best-selling author of a number of books including ‘Geometry for Computer Graphics’ and ‘Vector Analysis for Computer Graphics’) tackles this new subject in his usual inimitable style, and provides an accessible and very readable introduction.

The first five chapters review the algebras of real numbers, complex numbers, vectors, and quaternions and their associated axioms, together with the geometric conventions employed in analytical geometry. As well as putting geometric algebra into its historical context, John Vince provides chapters on Grassmann’s outer product and Clifford’s geometric product, followed by the application of geometric algebra to reflections, rotations, lines, planes and their intersection. The conformal model is also covered, where a 5D Minkowski space provides an unusual platform for unifying the transforms associated with 3D Euclidean space.

Filled with lots of clear examples and useful illustrations, this compact book provides an excellent introduction to geometric algebra for computer graphics.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Introduction....Pages 1-3
Elementary Algebra....Pages 5-10
Complex Algebra....Pages 11-22
Vector Algebra....Pages 23-37
Quaternion Algebra....Pages 39-48
Geometric Conventions....Pages 49-54
Geometric Algebra....Pages 55-77
The Geometric Product....Pages 79-124
Reflections and Rotations....Pages 125-153
Geometric Algebra and Geometry....Pages 155-197
Conformal Geometry....Pages 199-230
Applications of Geometric Algebra....Pages 231-240
Programming Tools for Geometric Algebra....Pages 241-242
Conclusion....Pages 243-243
Back Matter....Pages 245-252




نظرات کاربران