دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: ریاضیات کاربردی ویرایش: 1 نویسندگان: Stanley I. Greenspan, Serena Wieder, سری: ISBN (شابک) : 1585621641, 9781585626366 ناشر: سال نشر: 2005 تعداد صفحات: 399 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Infant and Early Childhood Mental Health: A Comprehensive, Developmental Approach to Assessment and Intervention به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سلامت روان نوزادان و کودکان دوران کودکی: یک روش جامع و توسعه برای ارزیابی و مداخله نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Terms of Use ......Page 1
Cover ......Page 2
Title Page ......Page 5
Copyright Information ......Page 6
Contents......Page 7
Introduction......Page 11
PART I: A COMPREHENSIVE MODEL FOR INFANT AND EARLY CHILDHOOD MENTAL HEALTH......Page 23
1 A Developmental Biopsychosocial Model: The Developmental, Individual-Differences, Relationship-Based (DIR) Approach......Page 25
2 The Functional Emotional Stages of Development: The Cornerstone of the DIR Model......Page 35
PART II: PRINCIPLES OF ASSESSMENT AND INTERVENTION......Page 61
3 Assessment......Page 63
4 Therapeutic Principles......Page 87
5 Parent-Oriented Developmental Therapy......Page 113
6 Clinical Strategies and Techniques for Different Types of Infants and Young Children......Page 121
PART III: CLASSIFICATION, DIAGNOSIS, AND TREATMENT OF INFANT AND EARLY CHILDHOOD DISORDERS......Page 143
Introduction......Page 145
7 Assessment and Treatment of Infants and Young Children With Interactive Disorders......Page 153
8 Assessment and Treatment of Infants and Young Children With Regulatory-Sensory Processing Disorders......Page 203
9 Assessment and Treatment of Infants and Young Children With Neurodevelopmental Disorders of Relating and Communicating......Page 253
PART IV: PREVENTION AND EARLY INTERVENTION......Page 317
Introduction......Page 319
10 Infants in Multirisk Families: A Model for Developmentally Based Preventive Intervention......Page 321
11 A Model for Comprehensive Prevention and Early Intervention Services for All Families......Page 355
A......Page 387
C......Page 388
D......Page 390
E......Page 391
G......Page 392
I......Page 393
L......Page 394
N......Page 395
P......Page 396
R......Page 397
S......Page 398
Z......Page 399