ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب In Pursuit of the Traveling Salesman: Mathematics at the Limits of Computation

دانلود کتاب در پیگیری فروشنده مسافر: ریاضیات در محدوده محاسبه

In Pursuit of the Traveling Salesman: Mathematics at the Limits of Computation

مشخصات کتاب

In Pursuit of the Traveling Salesman: Mathematics at the Limits of Computation

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780691152707, 0691152705 
ناشر: PUP 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 245 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب In Pursuit of the Traveling Salesman: Mathematics at the Limits of Computation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در پیگیری فروشنده مسافر: ریاضیات در محدوده محاسبه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در پیگیری فروشنده مسافر: ریاضیات در محدوده محاسبه

کوتاه ترین مسیر ممکن برای یک فروشنده دوره گرد که به دنبال بازدید از هر شهر در لیست دقیقا یک بار و بازگشت به شهر مبدا خود است چیست؟ این مسئله به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، با این حال، مسئله فروشنده دوره گرد یکی از معماهایی است که به شدت مورد مطالعه در ریاضیات کاربردی قرار گرفته است - و تا به امروز راه حل را به چالش کشیده است. در این کتاب، ویلیام کوک خوانندگان را به یک گشت و گذار ریاضی می برد، دنباله فروشنده را در دهه 1800، زمانی که ریاضیدان ایرلندی دبلیو آر. همیلتون برای اولین بار این مسئله را تعریف کرد، انتخاب می کند و تا دورترین محدودیت های تلاش های پیشرفته امروزی برای حل آن جسارت می کند. . کوک منشاء و تاریخچه مشکل فروشنده را بررسی می کند و کاربردهای مهم بسیاری از آن، از توالی یابی ژنوم و طراحی پردازنده های کامپیوتری گرفته تا تنظیم موسیقی و شکار سیارات را بررسی می کند. او به این می‌پردازد که چگونه رایانه‌ها در مقیاس بزرگ در برابر مشکل فروشنده دوره‌ای کنار هم قرار می‌گیرند، و در مورد اینکه چگونه انسان‌ها، بدون کمک رایانه‌ها، برای حل این معما تلاش می‌کنند، بحث می‌کند. کوک مشکل فروشنده را در حوزه علوم اعصاب، روانشناسی و هنر دنبال می کند و همچنین خوانندگان را به چالش می کشد تا خودشان با این مشکل مقابله کنند. مشکل فروشنده دوره گرد - به معنای واقعی کلمه - یک سوال 1 میلیون دلاری است. این جایزه‌ای است که مؤسسه ریاضیات Clay به هر کسی که بتواند مشکل را حل کند یا ثابت کند که نمی‌توان آن را انجام داد، ارائه می‌کند. در تعقیب فروشنده دوره گرد به آستانه درک ما در مورد ماهیت پیچیدگی سفر می کند و شما را به چالش می کشد تا راه حل این مسئله ریاضی جذاب را کشف کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

What is the shortest possible route for a traveling salesman seeking to visit each city on a list exactly once and return to his city of origin? It sounds simple enough, yet the traveling salesman problem is one of the most intensely studied puzzles in applied mathematics--and it has defied solution to this day. In this book, William Cook takes readers on a mathematical excursion, picking up the salesman's trail in the 1800s when Irish mathematician W. R. Hamilton first defined the problem, and venturing to the furthest limits of today's state-of-the-art attempts to solve it. Cook examines the origins and history of the salesman problem and explores its many important applications, from genome sequencing and designing computer processors to arranging music and hunting for planets. He looks at how computers stack up against the traveling salesman problem on a grand scale, and discusses how humans, unaided by computers, go about trying to solve the puzzle. Cook traces the salesman problem to the realms of neuroscience, psychology, and art, and he also challenges readers to tackle the problem themselves. The traveling salesman problem is--literally--a $1 million question. That's the prize the Clay Mathematics Institute is offering to anyone who can solve the problem or prove that it can't be done. In Pursuit of the Traveling Salesman travels to the very threshold of our understanding about the nature of complexity, and challenges you yourself to discover the solution to this captivating mathematical problem.





نظرات کاربران