دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: David P Luebke, et al سری: Morgan Kaufmann series in computer graphics and geometric modeling ISBN (شابک) : 0585450862, 9780585450865 ناشر: Morgan Kaufmann Publishers سال نشر: 2003 تعداد صفحات: 415 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 7 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Level of detail for 3D graphics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سطح جزئیات برای گرافیک سه بعدی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
رندر مبتنی بر فیزیکی، ویرایش دوم، هم تئوری ریاضی پشت یک سیستم رندر واقعی فوتورئالیستی مدرن و هم اجرای عملی آن را توصیف میکند. روشی که به «برنامهنویسی باسواد» معروف است، اسناد و کد منبع قابل خواندن توسط انسان را در یک مرجع واحد ترکیب میکند که به طور خاص برای کمک به درک طراحی شده است. نتیجه یک دستاورد خیره کننده در آموزش گرافیک است. از طریق ایده ها و نرم افزارهای این کتاب، طراحی و به کارگیری یک سیستم رندر با امکانات کامل برای ایجاد تصاویر خیره کننده را خواهید آموخت. بخش های جدید در مورد پراکندگی زیرسطحی، حمل و نقل نور کلانشهر، انتقال نور از پیش محاسبه شده، رندر چند طیفی، و موارد دیگر. شامل یک سایت همراه کامل با کد منبع برای سیستم رندر شرح داده شده در کتاب، با پشتیبانی از Windows، OS X و Linux.
Physically Based Rendering, 2nd Edition describes both the mathematical theory behind a modern photorealistic rendering system as well as its practical implementation. A method - known as 'literate programming'- combines human-readable documentation and source code into a single reference that is specifically designed to aid comprehension. The result is a stunning achievement in graphics education. Through the ideas and software in this book, you will learn to design and employ a full-featured rendering system for creating stunning imagery. New sections on subsurface scattering, Metropolis light transport, precomputed light transport, multispectral rendering, and much more. Includes a companion site complete with source code for the rendering system described in the book, with support for Windows, OS X, and Linux.