ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Level of detail for 3D graphics

دانلود کتاب سطح جزئیات برای گرافیک سه بعدی

Level of detail for 3D graphics

مشخصات کتاب

Level of detail for 3D graphics

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Morgan Kaufmann series in computer graphics and geometric modeling 
ISBN (شابک) : 0585450862, 9780585450865 
ناشر: Morgan Kaufmann Publishers  
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 415 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Level of detail for 3D graphics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سطح جزئیات برای گرافیک سه بعدی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سطح جزئیات برای گرافیک سه بعدی

رندر مبتنی بر فیزیکی، ویرایش دوم، هم تئوری ریاضی پشت یک سیستم رندر واقعی فوتورئالیستی مدرن و هم اجرای عملی آن را توصیف می‌کند. روشی که به «برنامه‌نویسی باسواد» معروف است، اسناد و کد منبع قابل خواندن توسط انسان را در یک مرجع واحد ترکیب می‌کند که به طور خاص برای کمک به درک طراحی شده است. نتیجه یک دستاورد خیره کننده در آموزش گرافیک است. از طریق ایده ها و نرم افزارهای این کتاب، طراحی و به کارگیری یک سیستم رندر با امکانات کامل برای ایجاد تصاویر خیره کننده را خواهید آموخت. بخش های جدید در مورد پراکندگی زیرسطحی، حمل و نقل نور کلانشهر، انتقال نور از پیش محاسبه شده، رندر چند طیفی، و موارد دیگر. شامل یک سایت همراه کامل با کد منبع برای سیستم رندر شرح داده شده در کتاب، با پشتیبانی از Windows، OS X و Linux.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Physically Based Rendering, 2nd Edition describes both the mathematical theory behind a modern photorealistic rendering system as well as its practical implementation. A method - known as 'literate programming'- combines human-readable documentation and source code into a single reference that is specifically designed to aid comprehension. The result is a stunning achievement in graphics education. Through the ideas and software in this book, you will learn to design and employ a full-featured rendering system for creating stunning imagery. New sections on subsurface scattering, Metropolis light transport, precomputed light transport, multispectral rendering, and much more. Includes a companion site complete with source code for the rendering system described in the book, with support for Windows, OS X, and Linux.





نظرات کاربران