ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learning discourse : discursive approaches to research in mathematics education

دانلود کتاب گفتمان یادگیری: رویکردهای گفتمان برای تحقیق در آموزش ریاضیات

Learning discourse : discursive approaches to research in mathematics education

مشخصات کتاب

Learning discourse : discursive approaches to research in mathematics education

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0306480859, 9781402010248 
ناشر: Kluwer Academic Publishers  
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 303 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Learning discourse : discursive approaches to research in mathematics education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گفتمان یادگیری: رویکردهای گفتمان برای تحقیق در آموزش ریاضیات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گفتمان یادگیری: رویکردهای گفتمان برای تحقیق در آموزش ریاضیات

نویسندگان این جلد ادعا می‌کنند که ریاضیات را می‌توان به‌عنوان شکل ویژه‌ای از ارتباط دوباره مفهوم‌سازی کرد. در نتیجه، بحث آشنا از طرح‌های ذهنی، تصورات غلط و تعارض شناختی به توجه به فعالیت، الگوهای تعامل و شکست ارتباطی تبدیل می‌شود. رویکرد گفتمانی با یکسان دانستن تفکر با برقراری ارتباط، دوگانگی مشکل‌ساز بین دیدگاه‌های پژوهشی «فردی» و «اجتماعی» را نیز ساختارشکنی می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The authors of this volume claim that mathematics can be usefully re-conceptualized as a special form of communication. As a result, the familiar discussion of mental schemes, misconceptions, and cognitive conflict is transformed into a consideration of activity, patterns of interaction, and communication failure. By equating thinking with communicating, the discursive approach also deconstructs the problematic dichotomy between "individual" and "social" research perspectives.



فهرست مطالب

There is More to Discourse than Meets the Ears: Looking at Thinking as Communicating to Learn More About Mathematical Learning....Pages 13-57
Educational Forms of Initiation in Mathematical Culture....Pages 59-85
Cultural, Discursive Psychology: A Sociocultural Approach to Studying the Teaching and Learning of Mathematics....Pages 87-113
The Multiple Voices of a Mathematics Classroom Community....Pages 115-142
“Can any Fraction be Turned into a Decimal?” A Case Study of a Mathematical Group Discussion....Pages 143-185
The Mathematical Discourse of 13-Year-Old Partnered Problem Solving and Its Relation to the Mathematics That Emerges....Pages 187-228
Making Mathematical Meaning Through Dialogue: “Once You Think of It, the Z Minus Three Seems Pretty Weird”....Pages 229-271
From Describing to Designing Mathematical Activity: The Next Step in Developing a Social Approach to Research in Mathematics Education?....Pages 273-286
Research on Discourse in the Mathematics Classroom: A Commentary....Pages 287-298




نظرات کاربران