ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing Internet-Driven Change in International Telecommunications

دانلود کتاب مدیریت تغییرات مبتنی بر اینترنت در ارتباطات بین‌المللی

Managing Internet-Driven Change in International Telecommunications

مشخصات کتاب

Managing Internet-Driven Change in International Telecommunications

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1580530192, 9781580534000 
ناشر: Artech House 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 481 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Internet-Driven Change in International Telecommunications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت تغییرات مبتنی بر اینترنت در ارتباطات بین‌المللی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت تغییرات مبتنی بر اینترنت در ارتباطات بین‌المللی

این منبع نقشه راه دقیقی را برای ردیابی تحولات و روندها در ارتباطات بین‌المللی از راه دور و ارتباطات اینترنتی ارائه می‌دهد. این کتاب که برای تازه کارها و حرفه ای های سطح بالاتر مفید است، تأثیر اینترنت بر ارتباطات بین المللی را بررسی می کند و تعریف روشنی از همگرایی فناوری و بازار ارائه می دهد. این کتاب با ارائه پاسخ‌ها و دیدگاه‌ها برای متخصصان ارتباطات و فناوری اطلاعات، شکاف بین این دو رشته را پر می‌کند و پاسخگویی به تغییرات ناشی از اینترنت و سود بردن از آن را آسان‌تر می‌کند. از ارائه مدل‌های گذشته، حال و در حال توسعه در ارتباطات بین‌المللی، تا مروری بر فناوری‌های مدرن، تا بررسی بازیگران کلیدی در سیاست‌گذاری، این منبع با هدف کمک به خواننده در مدیریت تغییرات مبتنی بر اینترنت و ارائه اطلاعاتی عمیق است. درک رابطه بین مخابرات و بازارهای پردازش اطلاعات.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This resource offers a detailed road map for tracking developments and trends in both international telecommunications and Internet-mediated communications. Useful to novices and higher-level professionals alike, the book explores the impact of the Internet on international telecommunications and gives a clear definition of technological and marketplace convergence. By providing answers and perspective for both telecommunications and information technology professionals, the book bridges the gap between these two disciplines, making it easier to respond to and profit from change occasioned by the Internet. From a presentation of past, present and developing models in international telecommunications, to an overview of modern technologies, to an examination of the key players in policy making, this resource aims to help the reader manage Internet-driven change and offers an in-depth understanding of the relationship between the telecommunications and information processing markets.





نظرات کاربران